Twiiliight

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Twiiliight - 19 januari 2010 22:54

Heejheej.

Nu fick jag en kommentar av nån som kallar sig AtomicHarbor.

Som typ skrev, skit du i skolan, så talar en loser, du kommer säkert få ett jobb på McDonalds.


Och så här svarar jag:


Jag kommer inte gå till skolan imorgon, eftersom jag är sjuk. Jag trodde att jag skulle kunna gå till skolan imorgon men eftersom jag mådde sämre idag, så bestämde jag mig att inte gå till skolan imorgon. För jag vill inte må dåligt när jag sitter och ha lektion. Och tror mig, jag mår jättedåligt (p.g.a att jag är sjuk) Så det är därför det inte blir nån skola imorgon. och jag mår dåligt också för att jag missar mycket.


Och jag hoppas att du som skrev den kommentaren förstår nu varför jag inte kan gå till skolan imorgon. Jag är inte en sådan person som skiter i skolan. Jag vill ha bra betyg och komma i en bra skola. Men p.g.a sjukan, som jag säkert ha fått för jag kom hem från Spanien för nästan två veckor sedan. Och att gå från varmt till kallhet så påverkas man.

Jag hoppas att du fattar nu varför :)

Av Twiiliight - 19 januari 2010 22:29

Heejheej.

Imorgon blir det ingen skola heller (för jag är sjuk!). Så jag tänkte titta på en film.

Bara ta det lungt. Jag ska tvinga mig själv till skolan på Torsdag. Jag har missar ganska mycket kan jag gissa.


Men imorgon så har jag två nya fanart bilder, på Edward och Jacob. Jättefina är de.


Men god natt alla :)

Sov gott!

Av Twiiliight - 19 januari 2010 20:12

Heejheej.


Nu har jag tittat färdig på en film, det var därför jag var lite off. Jag såg nämnligen How To Be med Robert Pattinson.

Den var väl okey. Man få se en helt ny sida av honom. Den var rolig, den hade en bra story. Nu får man verkligen höra Roberts riktiga röst. I New Moon pratar han sin amrikanska accent men på intervjuer får man höra hans riktiga röst. Gud vad jag älskar hans skratt :)


Men How To Be får 3/5 utav mig :)

Jag tycker att man borde se den.


I    Robert

 

Av Twiiliight - 19 januari 2010 17:34

Marc Malkin från E! News Online rapoterade att Robert Pattinson är ombord för Haiti insamlingsgalan.

Så här skrev han:


"Robert Pattinson är ombord.

Jag fick nyss veta att Twilight stjärnan har skrivit på för Fredags hopp för Haiti insamlingsgalan. Så som det ser ur nu, så är Rob den enda presentaör i London med prestation av Jay-Z och Bono.


Till staterna är artisterna - som är meddela och vissa andra är inte - är inkluderader:


Taylor Swift, Alicia Keys, Christina Aguilera, Shakira and Bruce Springsteen är några av de som kommer framträda live under denna två-timma välgöranheten, vilket som kommer att sändas på alla stora tv-stationer.


Andra stora kändisar som kommer presenterar och/eller hjälpa i telefon banken ärJennifer Aniston, Jake Gyllenhaal, Brad Pitt, Anna Kendrick, Sandra Bullock, Zac Efron, Bradley Cooper, Renée Zellweger, Chris Pine, Courteney Cox, David Arquette, Colin Farrell, Jon Hamm, Gabby Sidibe och Emily Blunt, är några av andra.


Inga ord än om Kristen Stewart och Taylor Lautner, men som jag var den första att berätta till er Hollywoods hetaste vampyr film trio är en väldig önskad grupp för insamlingsgalan för att de kan påverka de unga.



Också på organisera listan - ingen överraskning - Oprah Winfrey och Angelina Jolie.



Clooneyär set som host från Los Angeles med Wyclef John i New York City

och CNN nyhetankaren Anderson CoopeClr i Haiti."


Som jag tidigare ha skrivit om denna händelsen om Haiti som hände för ett par dagar sedan ,är det verkligen inspirerande och underbart att se kändisar göra denna insamlingsgalan.Att se så många stödja. Det är helt otroligt.



Av Twiiliight - 19 januari 2010 15:15

Idag firar jag 4 månader här på bloggen.

En New Moon bild gjord av mig.

Och så gav jag en svart ballong för Volturi ;)


 

Av Twiiliight - 19 januari 2010 15:05

Ny stillbild på The Runaways som Kristen Stewart och Dakota Fanning är med i. 


 

Av Twiiliight - 19 januari 2010 15:01

Nya poster på Taylor Lautner uppkommande film Valentine´s Day.

Ser ni Taylor Lautner. ser ni, ser ni? :D

Åhh, det kommer massvis med nya filmer. Jag kommer bli pank. Haha :D


     

Av Twiiliight - 19 januari 2010 14:59

Ny/gamla bilder på Kristen Stewart när hon var i Japan.

Jättefina bilder :)

 

   

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards