Twiiliight

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Twiiliight - 14 januari 2010 22:27

Heejheej!

Nu har jag tränat, duschat och ätit. Så har jag också lagt upp massvis med inlägg. Jag vet att jag lovade lägga in en Twilight spoof men jag tror att vi spara den till imorgon! Fredag imrgon (Y)


Ha en god natt alla :D

Av Twiiliight - 14 januari 2010 22:23

Under promotings turen av New Moon var Kristen Stewart och Taylor Lautner intervjuad på the Late Show with Conan och här är deras singnaturer på Conans vägg!


Jag har sett intervjuerna, och OMG hah så bra. Det sista de gjorde på varje intervju va roligt. Iallafall Taylors. Taylor är ganska bra på att fånga vindruver. Och de gjorde de i slutet av Taylors intervju.


Innan har jag lagt upp video, så om ni vill se är det bara att leta i Taylor Lautner kategorin!


   


Av Twiiliight - 14 januari 2010 22:20

Nya snygga och heta bilder på Robert Pattinson från Wonderland Magazine.


När jag tänker på Rob så kommer det inga ord. Det går inte hellt enkelt att beskriva hur snygg han, hur sexig han är, nej det går ej!


Jag är ganska emot rökning men det går helt enkelt inte att protistera emot Rob!


Rob is the man of my dreams!



               

Av Twiiliight - 14 januari 2010 22:07

Anna Kendrick såg underbar i en aule Kak cocktail klänning när hon var på the National Board of Review of Motion Pictures Awards.


"Jag tror att George (Clooney) förstod att jag var 23 år och kom från Maine och aldrig har varit inblandad i nått så här stort och han var väldigt snäll mot mig" sa hon. " Jag tror, du vet, när du är Matt Damon och Brad Pitt, kan du hantera att bli lurad. Jag tror att han visste att jag skulle bryta ner och gråta och skämma ut mig"


Stackars Anna..eller ska jag säga lyckos Anna??

Hon ser fantastisk ut!


   



Av Twiiliight - 14 januari 2010 22:03

Så här sa Emilie De Ravin (Robert Pattinsons medspelare i Remember me) om Robert Pattinson!!


Every experience with whoever you work with is always different. I had a great time working with him. We really made a point of working on our characters and their relationships and such. He’s a really easy going and nice guy to work with, which is always refreshing


 

Av Twiiliight - 14 januari 2010 21:54

Ashley Greene (aka Alice Cullen) kommer vara med i den uppkomande Interview Magazine vilket som kommer till tidningsavdelningen den 19:e Januari. Ashley blir intervjuat av nån annan än hennes New Moon medspelare...MICHAEL SHEEN

(aka Aro)!! 


Om ni vill läsa resten av intervjun, tryck här


Glöm ej att checka in Ashleys bilder efter intervjun....hot!!

Är allt jag kan säga!


MICHAEL SHEEN: Okay. This is my first question. This is the only really serious one, and then the rest are quite funny. The first one is: As an elf, raised by humans, have you found a lot of discrimination against the fairy folk here in Hollywood?


ASHLEY GREENE: Well, I think they’re just jealous that I sparkle and speak elfin and have cute little pointy ears.


SHEEN: It’s true.


GREENE: So, yes, there’s discrimination. But I really don’t care.


SHEEN: How did Twilight come about? Do you remember how it all went down?


GREENE: It was just another audition. My managers were like, “You’re going into a great casting office. They cast great projects. They’re sticklers. If you suck, they won’t call you back in.” So I was like, Okay, I’ll pay extra attention. Then I figured out there wasn’t a script or a breakdown, but there was a book. So I got the series and fell in love with it. Then that determination kicked in and I was like, Okay, I’m going to book this part is what’s going to happen. I worked my butt off for it.


SHEEN: Now there’s so much more to this whole Twilight thing than just the films, isn’t there? There’s everything that goes with it—it’s a huge sort of phenomenon. What’s it like being right at the epicenter of that whole thing?


GREENE: [sighs] It’s a really hard thing to wrap your head around. I was working at a restaurant, I booked the role in Twilight, put in my two weeks’ notice, got fitted, flew to Portland, filmed, and then it started getting hype. That helped me get my foot into certain doors before the movie even came out. I did fourindependent films during the break between Twilight [2008] and New Moon. I haven’t even really had time to sit back and process it all. But when you do finallysit back and think about it, it’s incredible.


     

Av Twiiliight - 14 januari 2010 21:49

Kellan Lutz (Emmett) sågs igår morse springande med sin söta hund. Hunden är nästan lika söt som Kellan, men Kellan är på topp 1 :)

Han droppar inte ens en enda svett droppe!!

That´s my kind of men ;)


 

Av Twiiliight - 14 januari 2010 21:44

Här är några nya fantastiska still bilder av Robert Pattinson från hans uppkommande film Remember me.


Längtar tills den kommer ut!!!

Ännu en gång får vi höra Robs amerikanska accent.


     

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards