Twiiliight

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Twiiliight - 30 januari 2010 22:44

heejheej:D


Nu ska jag säga en tidig natt här på bloggen. Jag ska titta på en film och bara sova :) Jag blev jättetrött från igår. Haha, Men jag hoppas att alla har haft det bra idag, jag har :D Sov gott alla!

Av Twiiliight - 30 januari 2010 21:20

Entertainment Tonight har en försmak av deras Måndag show av Kristen Stewart på omslaget av Mars nummer av Vanity Fairs Hollywood Edition med Abbie Cornish, Carey Mulligan, Amanda Seyfield, Rebecca Hall, Mia Wasikowska och Emma Stone.


Ett snabbt klipp + två bilder som är lite sudiga.

Men jag kan inte längtar tills bilderna kommer ut :D



   

Av Twiiliight - 30 januari 2010 21:14

Här är några flera New Moon trading cards på Taylor Lautner(Jacob), Kristen Stewart (Bella), Jackson Rathbone (Jasper), Kiowa Gordon (Embry), och Nikki Reed (Rosalie).

Du kanske ha sett dessa innan, men för mig är vissa nya men det betyder inte att man inte kan titta på dem igen:)


Du kan titta på mera fantastiska kort här!


         


Av Twiiliight - 30 januari 2010 20:16

Robert Pattinson kommer vara med i den uppkommande

serietidningen av Bluewater Productions titel FAME: Robert Pattinson.

Jag tänkte att jag skulle översätta texten till er :)








Miljontals vet att den engelska skådespelaren Robert Pattinson är Edward Cullen, vampyren med ett samvete i filmen Twilight och The Twilight Saga: New Moon, fantasi/romans filmen som är baserad på Stephenie Meyers bok serie.

Men det är mer till Pattinson än fejkade huggtänder, avlägsen lookar och det bästa håret. Pattinson är en uppnåd musiker, en förre detta model och en skådespelare som har spelat en trollkarl på Harry Potters Hogwarts School och Salvador Dali.

Bluewater Productions i Maj kommer skicka ship FAME: Robert Pattinson till serietidningsaffärerna och detaljhandlare runt om i landet. Detta 32-sido serie kommer rita Pattinsons karriär från hans första framträde i Tess of the D’Urbervilles på London’s Barnes Teater till hans stjärn-tur i the Twilight filmerna.

Skrivaren Kim Sherman sa att hennes iver till att presentera fans till många sidor av Pattinson. "Jag älskar att ha förmågan att presenterar high-profil människor till läsare genom en oväntad meduim som är både skriva och visuella" sa Sherman. "Dessa biografi serie är designade till illustrera intressanta godbitar till fans om deras favorit galjonsfigur, och insperera dem att lära sig mer. Jag valde att föreställa mig A-lista Robert Pattinson från en unik perspektiv, fördjupa läsarna in till de livet av en talangful skådespelare vidare än hans kända roller".



Av Twiiliight - 30 januari 2010 20:07

Heejheej :)


Idag var jag på stan, som jag skrev innan. Jag handlade ett par byxor på MQ, som är jättefina :) Sen hittade jag en t-shirt på JC som är också fin, så jag köpte den. Sen efter tänkte jag faktisk på Kristen (Stewart). Ni vet att hon gilla ha t-shirtar med tryck, och denna tröjan har lite rock n roll tryck på sig :) Och det som toppar allt är min nya Edward Cullen poster som jag köpte idag :D


Jag ska nu hänga den på min vägg :D 

Av Twiiliight - 30 januari 2010 18:40

 


En bild med Kristen Stewart och hennes brödrar,från vänster till höger: Dana, Kristen, Cameron & Taylor!

:D Så söta!!! :D

Av Twiiliight - 30 januari 2010 18:19

Peter Facinelli (aka Dr. Carlisle Cullen) pratade med New york Magazine om träningen de gjorde för fight scene i Eclipse.


Ända sen Taylor Lautner mirakulöst gick från vekling till en 8:a pack man under en kort paus mellan filmingen av de två första Twilight filmerna, blev hans män.medspelare inspirerade att komma ifatt. New york kom i fatt med Peter (aka Carlisle Cullen) på Calvin Klein & L.A Nomadic Division Event in Support of L.A Arts Month and ALAC. "Jag är väldig ivvrig om Eclipse - vi tränade mycket för filmen, ca 6 veckor av fight träning." berättade han. " Det var roligt för att det blev nästan en inom hus tävling och alla var redan i gymet eller tränade. Ibland tränade vi tre gånger om dan. En gång, var jag i min lägenhet och jag skulle ner till min träning, och hiss-dörrarna öppnade och Kellan Lutz var där inne och gjorde armhävningar. Jag var, "Okey, Kellan, du vinner! Du vann tävlingen"



Jag längtar till Eclipse - bara 150 dagar kvar!!!



 

Av Twiiliight - 30 januari 2010 17:46

 * SuperMassive Black Hole*  Om du kommer vara i Louisiana området, då kommer du vara lycklig. Twilight stjärnan Peter Facinelli kommer vara en av de Twilight stjärnorna i den uppkommande välgöranhet baseball spelet för de som drabbades av jordbävningen i Haiti.


Twilight fans kan titta på stjärnorna från Twilight serie spelar mot Saints - de New Orleans Saits om man ska vara korrekt - den 20 Mars.

Peter Facinelli, som spelar vampyren Carlisle Cullen i Twilight och New Moon, kommer leda teamet som inkluderar medspelaren Chaske Spencer, Alex Meraz och Tyson Houseman. Deras proffs idrottsmän tävlande är Kyle Eckel och Lynell Hamilton medlemmar från Super Bowl-bound Saints. Spelet kommer ta plats i The Big Easy som en del av kändis vampyr baseball i New Orleans i en event som inkluderar andra tillfälle att mingla med stjärnorna.


 


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards