Twiiliight

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Twiiliight - 23 januari 2010 23:11

Heejheej :)


Nu har jag tittat på Hope For Haiti.

Nu sitter jag i vardagsrummet med mys-ljus och är på datan och titta på tv - lite MTV med lite bra låtar, och på lite Rush Hour 2.

Snart blir det milkshake :)

Vi skulle igentligen göra milkshake igår men det blir inget så mamma ska göra det idag :)


Jag hoppas att alla har haft det bra idag, och tyckt om dagens inläggen.

Imorgon är det söndag så en slappdag :)


Sov gott alla.


Detta är dagens favo bild :)


 

Av Twiiliight - 23 januari 2010 20:59

Heejheej :)


Nu ska jag titta på Hope for Haiti (repris) som går på SVT & MTV nu kl 21:00.


Så jag komer vara lite off. Ha det bra så länge :)

Av Twiiliight - 23 januari 2010 20:55

Heejheej :)


Ett klipp som jag hittade när jag var på youtube!!

Cassi Thomson har en musik video och vet ni vem som är med??

Taylor Lautner. Ganska bra sång.

Låten heter Caught up in you


P.s detta var när Taylor var lite mindre!


Enjoy :)


Av Twiiliight - 23 januari 2010 20:13

Letar efter middags planer för alla hjärtans dag? Stone Cafe i Bandung, Indonesien har en New Moon tema mat paket med levande musik och konst framträddande. Du har två val för middagen, Edward paketet eller Bella paketet.


Ett ord...Edward paketet!!!!!!!

Tror ni att mina föräldrar kommer flyga mig till Indonesien för att äta Edward Paketet om jag frågar jättesnällt?? ... Nej, inte jag heller! aha


   

Av Twiiliight - 23 januari 2010 19:31

Michael Sheen (aka Aro) kommer vara med på ett avsnitt av 30Rock denna säsongen. Michael och 30 Rock stjärnan Tina Frey blev fotade när de filmade avsnittet på en placering i New York City.


Ni kan titta på flera bilder här!



 

 
Av Twiiliight - 23 januari 2010 18:15

Dakota Fanninghar kommit till Park City, Utah i fredags för att promota The Runaways på The Sundance Film Festival.

Kristen Stewart är också där.

Älskade Dakota. Fint leende. Hon är en väldig bra skådespelerska.

Du kan se resten av Dakotas bilder här!


     

Av Twiiliight - 23 januari 2010 18:06

Heejheej :)


Innan idag skrev jag om Hope For Haiti, så la jag ut lite bilder och klipp.

Men här är flera bilder på Robert Pattinson, Taylor Lautner&Anna Kendrick.


Robert var inte den enda som var orakad på galan igår, Justin Timberlake, George Clooney, Brad Pitt var också orakade.!


                 


Av Twiiliight - 23 januari 2010 15:55

 


Nya bilder på Eclipse vampyren  Bryce Dallas Howard (aka Victoria II) när hon lämnar Anastasia Salon 21:e Januari, i Beverly Hills!


Snygga stövla Bryce - var är floden?   


CelebrityGossip har flera bilder: Bryce

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards