Twiiliight

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Twiiliight - 21 januari 2010 22:01

Heejheej.


Nu tror jag att jag ska sova. Jag är ganska trött. Och imorgon ska jag bara göra ett prov sen hem igen. Idag känner jag att jag har lagt många inlägg :)

Imorgon är det freda skönt med lite helg:D


Sov gott alla!

Av Twiiliight - 21 januari 2010 20:20

Nyss precis skrev jag om David Slader twittrade om Eclipse.

Men nu har jag hittat ett nytt klipp om titlen.

Är det de riktiga eller är det fejk?

Ingen vet om de har läckts ut eller är så är den nån bra

som har gjort denna video!


Jag har själv ingen aning.

Av Twiiliight - 21 januari 2010 20:13

Igår så skrev jag att David Slader (aka regissören för Eclipse) har ingen idé om när Summit ska släppa en trailer för Eclipse.

Och han har twittrat lite mer om redigera och vet fortfarande inte när de kommer släppa en trailer.


Snälla, snälla Summit. Kan ni inte ge oss nått litet, vi dör härborta. Kanske en stillbild, Vad som helst!

Stackars Jacob och hans brutna revben


 

Av Twiiliight - 21 januari 2010 20:06

Nya bilder från november nummret av Entertaimen Weekly featuring New Moon medspelarna Robert Pattinson, Kristen Stewart, och Taylor Lautner.

Det nummret var släppt under New Moon promo turen, med seperata nummer för Team Edward, Team Jacob, och tillochmed Team Bella!


Och en ny (favo) bild på Robert! Jag skulle göra vad som helst för han.

 

Men vet ni vilken bild som är min favo på alla tre, det är denna :D

P.s Taylors ansiktuttryck är prislös! Älskar den!


 

Av Twiiliight - 21 januari 2010 19:43

Anna Kendrick var på RachelRay show denna förmiddag och senast har Anna blivit frågad om hur är det att jobba med Robert Pattinson och George Clooney?

Så Rachel bestämde sig att spela ett roligt lite spel, som heter "Would you rather...?" Och då får Anna ett par frågor, som är urroliga :)

Resultatet i slutet är roligt :)


Ett klipp som måste ses!


Av Twiiliight - 21 januari 2010 19:37

Peter Facinelli (aka Carlisle) vill att Breaking Dawn ska vara PG-13 (15 år åldergräns).


 

Peter pratade med Hollywoodlife under Golden Globes, och så pratade han om Breaking Dawn:


"We’ve been waiting for soooo long to see Robert Pattinson and Kristen Stewart FINALLY make sweet, sweet love in the fourth and final Twilight film, Breaking Dawn, that it didn’t even occur to us that some people (re: parents) might not be so happy at the seductive content.

However, Peter Facinelli—who plays hot vampire patriarch Carlisle Cullen—has made us see the error of our ways.

"I have a 12-year-old daughter [Luca Bella, whose mom is Jennie Garth]. She’s a fan and I’d want her not to feel left out or awkward." Peter, 37, explained to HollywoodLife.comexclusively Jan. 16 at Lionsgate’s pre-Golden Globes party.

"Hopefully it’s a PG-13 type of situation," he added. "I’m sure the producers and directors know what they want—and especially what they are doing—but I’m sure they don’t want to alienate fans."


Okey jag kan förstå han. Han ha en dotter på 12 år, och han kanske inte vill att hon ska se saker och ting men jag vill inte heller att det ska lämnas nått utanför i filmen. Men det är bra hur Peter pratar om både sidorna!

:D

Av Twiiliight - 21 januari 2010 19:08

Nta bilder på Eclipse människan Christian Serratos (aka Angela) denna förra lördag (16:e Januari) på The HBO Luxury Lounge.

Loungen sattes upp i äran för The Golden Globes och var anordnades i The Four Seasons :)


Jättefin är hon :)

Älskar hennes klocka..gold! :)


   

Av Twiiliight - 21 januari 2010 18:44

Innan idag la jag ut stillbilder + klipp från The Runaways med Kristen Stewart& Dakota Fanning.

Men nu har jag ett nytt exklusiv klipp från Welcome to the Rileys.


Jättebra klipp. Älskar Kristen och hennes hår! :)


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards