Twiiliight

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Twiiliight - 18 januari 2010 22:23

Heejheej.

Idag så var det Golden Globes dag. Jag har lagt in massa med inlägg om eventen. Och jag såg att det gick igår natt kl.02:00 på kanal 9. Men tyvärr så missade jag det. Synd. Kanske kan se det nån annan dag.


Imorgon blir det ingen skola för mig (igen). Jag hoppas att jag får gå till skolan på onsdag.


Hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg.


Imorgon firar jag 4 månader på bloggen. Okey, jag vet 4 månader. Men detta är min första blogg. Och det har gått jättebra här. Så jag tycker att det är värt att fira :)

Och imorgon skapar jag en ny omröstning. Vilken film ser ni mest fram emot 2010?

Och jag tycker att ni borde rösta :)


Sov gott alla :D Ha en bra kväll :)

Av Twiiliight - 18 januari 2010 21:20

Kellan Lutz (Emmett), Ashley Greene, (aka Alice Cullen),Bryce Dallas Howard (aka Victoria/Eclipse), Peter Facinelli (aka Dr. Carlisle Cullen), Edi Gathegi (aka Laurent), Christian Serratos (aka Angela Weber) var på the InStyle & Warner Bros. Golden Globes efterfesten.


De alla ser fantatiska ut...:D


         

Av Twiiliight - 18 januari 2010 20:55

Heejheej.

Nu har jag sovit en liten stund. Det var skönt att sova.


Men här är två klipp på Taylor Lautner från Golden Globes. Ena är när han presenterar 500 Days of Summer för Best Motion Picture Comedy eller Musical at the Golden Globes. The Hangover vann det priset.


Och det andra är på Taylor på röda mattan och pratar med Guiliana Rancic för E! Newa. De pratar lite om hans vistelse på Olive Garden och vad han letar efter i en tjej - lyssna nu tjejer.

Och en bra sak är att han är singel tjejer !!   



Av Twiiliight - 18 januari 2010 16:40

 

Justin Chon (aka Eric) kommer till Göteborg den 6-7 Mars, för Sci-Fi mässan. 

För ett par månader sedan kom Edi Gathegi till Sverige för också Sci-Fi mässn.

Om jag har rätt så kommer biljetterna kosta 100kr/dag och det kommer vara öppet 10:00-18:00. Och det kommer att hållas på Svenska Mässan.

Här kan ni trycka för mer infamation: Justin Chon






Av Twiiliight - 18 januari 2010 16:31

Heejheej.

Ookey kanske lite många inlägg med bilder på Anna och Taylor från Golden Globes. Men jag är sjuk och ha varit hemma hela dagen, så det är därför det kanske 5 (haha kanske kommer flera inlägg sen) inlägg på Anna och Taylor tillsammans :)


Av Twiiliight - 18 januari 2010 16:26

Och bara för att Taylor Lautne var den snyggaste på Golden Globes så måste jag lägga ut flera bilder :D


På den sista bilden är Taylor Lautner med Matthew Morrison som spelar Will Schuester i Glee


     

Av Twiiliight - 18 januari 2010 16:20

Bara för att Anna Kendrick såg underbar ut på röda mattan, och för jag älskar hennes klänning, ska jag lägga ut flera bilder på henne!!!


Hon är underbar. Hon borde ha vunnit en Golden Globe pris!


     

Av Twiiliight - 18 januari 2010 16:03



Taylor Lautner pratar med Access Hollywood på röda mattan på Golden Globes Awards igår kväll. Taylor pratar knappt om var de ska filma Breaking Dawn (om det blir nu en Breaking Dawn film). Det kanske blir Portland eller Vancouver eller nånannastans.

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards