Twiiliight

Alla inlägg under december 2009

Av Twiiliight - 15 december 2009 18:24

Kiowa Gordon - en utav dom snygga varulvarna ( Embry)

Har en ny film som kommer ut 2010.

Den heter Into The Darkness :)


Åhh..den ser läskig ut :D


    

Av Twiiliight - 15 december 2009 17:07

Heej alla,

Idag har jag varit i skolan, lite dåligt men ändå jättebra :)

Efter skolan blev det stan, jag skulle lämna tillbaka en tröja som jag köpte igår, den passade inte och så hittade jag inte en ny.

När jag kom hem så fick jag min MP3 i posten..Guuuuud vad glad jag blir :)

Nu håller jag på att stoppa in musik och lite annat.


Om du vill kan du skriva en låt till mig som är bra, kvittar hur den är :)

Så kanske gillar jag den :)


Nu håller jag på att äta också men när jag är färdig så lägger jag in inlägg :D


Av Twiiliight - 15 december 2009 12:45

Så här kommer säkert omslaget av New Moons DVD se ut....eller så är det bara nån som har gjort det själv :)


Antligen blir det bild 1 eller bild 2 eller så blir det ingen av dem....vilken tycker ni?



   

Av Twiiliight - 15 december 2009 12:15

 

Av Twiiliight - 15 december 2009 12:00


Do you want me to bolt the doors so you can massacre the unsuspecting townsfolk?

- Bella Swan

Av Twiiliight - 14 december 2009 23:18

 Jag vet att jag sa att jag skulle gå och sova, men jag bara var tvungen att lägga upp detta inläget :D


Peter Facinelli (aka Carlisle Cullen) var på 2009 Z100 Jingle Bell Ball i fredags kväll på Madison Square Garden i New York City.  The Z100 Jingle Bell Ball  är en välgöranhet för matbanker.


      


En video där han pratar om Breaking Dawn :)



Av Twiiliight - 14 december 2009 22:38

Heej, nej nu tycker jag att jag att jag ska sova. Så ni alla få ha det bra.

Idag var det inte världens inlägg, men det var okey ändå :)

Denna veckan har jag nog inga läxor, så masso med tid åt bloggen :)


Sov gott alla, och ni alla har varit fantastiska idag, och jag hoppas att alla besöker min blogg imorgon också :)


Sov gott alla :)

Av Twiiliight - 14 december 2009 21:30

 

I 5 år har Jonny Depp dominerat scener för varje kategori, väl nu har tider förändras, nu när det är en ny vampyr i staden. Twilight hunken Robert Pattinson som spelar den tankeläsaren Edward Cullen, har nu tagit över nummer 1 platsen, som en gång var Jonny Depps.


IMDB har nu nämnt sin topp 25 över stjärnor 2009.

Det är ganska många från TheTwilightSaga är med i listan.


#1 Robert Pattinson

#2 Kristen Stewart

#5 Taylor Lautner

#8 Dakota Fanning

#11 Ashley Greene

#15 Nikki Reed


Och tyvärr hamnade Jackson Rathbone på #26. Men det gör inget för han är jättenära #25 ändå :)


#37 Peter Facinelli

#39 Kellan Lutz

#45 Michael Sheen

#60 Cam Gigandet



Håller ni med på listan eller? :)

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards