Twiiliight

Alla inlägg under december 2009

Av Twiiliight - 16 december 2009 14:55

 

Av Twiiliight - 16 december 2009 14:54

He grinned his crooked smile at me, stopping my breath and my heart. I couldn’t imagine how an angel could be any more glorious. There was nothing about him that could be improved upon.

- Bella Swan

Av Twiiliight - 15 december 2009 22:23

Heej alla, nu tror jag att det är dax för mig att duscha och sen säga hejdå.

Idag har det varit en bra dag, jag menar min MP3 kom!!! :D Men jag kommer inte få den förrän den 24! Men ändå, jag fick stoppa in musik, och film, och bilder :)


Imorgon, kan jag säga, INGA LÄXOR OCH INGEN TRÄNING. Så många timmar till bloggen.


Imorgon kan jag säga, att det kommer fina bilder på Ashley Greene som är på omslaget av Prom magazine. Och jättttttttefina bilder när hon har klänningar :)


Så nu har ni nått att längtar tills imorgon :)


GOD NATT ALLA :)

Av Twiiliight - 15 december 2009 21:50

Anna Kendrick (aka Jessica) är nominerad för bästa support skådespelerska i The Golden Gold Adward. :) Grattis. Annna har haft ett tufft år. New Moon, och nu Up in the Air med Gerogre Clooney :)


Ett klipp från The Early Show.



Av Twiiliight - 15 december 2009 21:17

Nya bilder på Taylor Lautner från Saturday Night Live.

Dom två första bilderna är när Taylor spelar på Team Edward och den sista bilden är när Taylor härmar Michael Jackson :)


Om ni undrar vad Taylor gör på den första bilden, så ska han kyssa Edward :) haha..!


   

 

Av Twiiliight - 15 december 2009 20:59

Kristen Stewart är #7 kvinna 2009.


Det ät mycket med Team Edward och Team Jacob, men vad är det med Team Bella.

Kristen erkänner att hon har ett hektisk år. Med New Moon, Adventureland som kommer snart, och spela Joan Jett i The Runaways. Det är mycket för Kristen men bra för oss :)


Vet ni vad jag kom och tänka på nu när jag såg ett klipp från New Moon. Jag har sett New Moon 2-3 gånger, och jag har sett trailer MASSVIS med gånger. Men märker ni också hur Bella har förändrats?? I Twilight var hon den nya, blya tjejen. Och i New Moon slår hon en varulv...asså Paul då :)


P.s jag älskar hur hon tappade sitt pris på MTV Movie Adwars. Pinsamt..Titta hur Robert skrattar, han är såå sööt :)




Av Twiiliight - 15 december 2009 18:33

Heej heej alla, nu har jag äntligen fixat in musik in i min nya fina MP3. Och jag äääääääääääär jätteglad. Och sen när New Moon kommer ut, kan jag titta på den i MP3 :)

Och nu när jag har tid, så måste jag gå iväg för att träna, så aa där blev det med den planen. Men tur så ska jag bara träna i 1-1.5 timmar :D Så när jag kommer hem, har jag iallafall lite tid att blogga. :)


Vilken dag idag...men jaja, imorgon har jag inga läxor och ingen träning, så efterskolan blir det mycket tid.:)

Av Twiiliight - 15 december 2009 18:28

USA Today har en ny intervju med Ashley Greene som spelar Alice.

Här pratar hon om konstiga frågor som fans har frågat henne. Och detta sa hon på en intervju innan. :)


 
“To be the lead in my own box-office film is just another step,” Greene says. “A couple of days before, I probably won’t be able to sleep, but I’m not even nervous about it now. … I’m just like one of those giddy girls who wants to make sure everything is perfect for the first day of school. I’ve already planned a week (before filming begins in Berlin) to turn off my cellphone and just focus.” And with even more screen time in New Moon, which has grossed more than $267.4 million to date, she’s familiar with the craze that comes with being in a box-office sensation.

“It’s so strange, because we spend months on set, and then it’s like, by the way, this is what’s been brewing while we’ve been working,” she says, referring to Twilight’s fearlessly devoted fan base.


“I’ve gotten asked by people to get a lock of Rob’s hair,” she says of co-star Robert Pattinson, who drives teens and older women alike wild as vampire Edward Cullen. “I’ve even had girls come up to me and ask to smell my hair.

“I’ve gotten proposals, and I always wonder, what would (people) do if I said yes?”

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards