Twiiliight

Alla inlägg under december 2009

Av Twiiliight - 14 december 2009 20:26

Nya snygga, heta bilder på Chaske Spencer som spelar den flammiga ledaren av vargpackten (Sam).

Fotona är fotade av Sarah Mccolgan :)


Enjoy :)


     

Av Twiiliight - 14 december 2009 16:15

Jag har hittat en gammal intervju med Taylor Lautner, när han spelade in "Shark Boy". Jag tog bara en liten del av intervjun och så översatt jag den till svenska till er :)

Intervjun är från 2005. När Taylor var ungefär 12-13 år gammal.


Enjoy :)



JD: Så vem frågar mest om autografer, pojkar eller flickor?


TL: (skratt) Det är främst, uh, pojkar. Men, du vet, jag signerar för flickor också. (Smile, och skratt igen) Men det är ganska konstigt. Jag är inte van vid det. Det är svårt att fatta att dom verkligen vill ha min autograf eller foto, men det är roligt.




JD: Så hur hanterar du all berömelse?


TL: (skratt). Väll, jag försöker hålla mig originell. Mina föräldrar är ganska bra på att hålla mig enkel. Dom uppfostrade mig bra. Robert (regissören) är en bra förebild på att visa mig hur man ska vara enkel. Jag tar bara en dag åt gången. Titta på detta. Jag har kul med alla dessa barnen här. Vi alla är samma. Jag är med i en film. Det är roligt.


 

Av Twiiliight - 14 december 2009 16:02

Medan Kristen Stewart, Robert Pattinson, Chris Weitz&Taylor Lautner var i Paris, Frankrike för att promota New Moon, hade dom en intervju.

I denna intervjun svarar dom på frågor av fans.


Frågorna är på franska så jag har översatt frågorna till svenska:



Tycker du att Edward är lite för mycket pryd med Bella?

I historia av kärlek som Bella och Edward är det möjligt i vår tid?

Vilken karaktärsdrag kan du relatera med?

Är det toppen att tillhöra succen av The Twilight Saga?

Vilken av dom andra karaktärerna i filmen skulle du vilja spela?

Vilken är den mesta originella presenten som du har fått av ett fan?


Av Twiiliight - 14 december 2009 15:51

Robert Pattinson berättar sina topp 5 hur man dumpar en.

Dom är ganska roliga :)


Så om du dejtar Robert och du blir dumpad så han kanske kommer han avsluta ert förhållande så här:



P.s, den är på engelska men med fransk text :)

Av Twiiliight - 14 december 2009 15:38

Heejheej.


Nu är jag färdig med mina julklappar. Idag har jag handlat färdigt allt + en liten julklapp till mig själv :) 

Så jag är ganska nöjd. Men när jag kom hem blev jag lite besviken för jag trodde att min MP3 skulle komma, men jag hade visst fel! Hoppas att den kommer imorgon :)


Och jag behöver lite ny musik - så om nån har nån bra låt, så är det bara att skriva till mig, som kommentar eller på: Twiiliightmejl@hotmail.com


:D


Av Twiiliight - 14 december 2009 15:35

Jag älskar denna bilden, allså ingen är beredd. Kristen står där med sin cigarett och Nikki ser ut som hon tittar på nått och Taylor, haha, hans min är min dagens höjdpunkt. :)

Så denna bilden får vara dagens bild :D


Av Twiiliight - 14 december 2009 15:34

I’m not used to feeling so human. Is it always like this?

- Edward Cullen

Av Twiiliight - 13 december 2009 22:39

Heej alla,

Nu tror jag att det är dax för mig att lägga mig :)

Imorgon är det måndag och det menas att det är skola.

Så ni alla får ha det bra i skolan :)


Sov gott alla :)

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards