Twiiliight

Alla inlägg under februari 2010

Av Twiiliight - 28 februari 2010 12:31

Boo Boo Stewart (aka Seth) och hans syster Fivel och Sage Stewart var på The Children Of The World 25th anniversary reunion av We Are The World i Santa Monica, fredagen den 26:e Februari.


Så söt BooBoo är. Snart får vi se hans som Seth :D


   

Av Twiiliight - 28 februari 2010 12:07

Heejheej alla :)

Igår fick jag en kommentar av en tjej som heter Linnea, och så här skrev hon:


Jag har en fråga och undrar om du kan svara på?? Har K-11 redan spelats in eller när skall den spelas in, för jag läste någon stans att kristen inte hade någon filminspelning förren Beraking down i November????


Mitt svar:


Hejhej :) Jag har letat lite om K-11. Det jag hittade var att den är i Pre-production, och det menas att den är i progress. På IMDB.com så står det K-11 (2010). Och om jag inte har fel så kommer den börja film i 2010. Jag har också läst att Kristen inte kommer filma förrän B.D Men hon kanske kommer börja filma nått innan de. Med filmer så vet man aldrig. Kristen har ju själv sagt att hon blir rastlös när hon inte får jobba, så jag tror att hon kommer hitta nått sätt att börja filma K-11 :)

Här kan du trycka för att läsa mer på IMDB.com




Hoppas att du fick svar på de som du frågade om Linnea :D

Av Twiiliight - 28 februari 2010 12:06

 

Av Twiiliight - 28 februari 2010 12:05

I won’t let you get lost.

- Edward Cullen

Av Twiiliight - 28 februari 2010 01:12

Heejheej alla :)


Jag har bloggat sen tjugo över nio. Och jag har bloggat snart ihjäl mig hah.

Nu ska jag sova! Vad skönt att kunna få sova i sin egen säng :D


God natt alla :D


Av Twiiliight - 28 februari 2010 01:05

MTV’s Rough Cut intervjuade Robert Pattinson och Emilie de Ravin under Remember Me press junket. Rob pratar om kärleksscener, Bel Ami och Breaking Dawn i 3D.

Jag älskar honom. Jag älskar hur Rob säger Bel Ami!!!







Av Twiiliight - 28 februari 2010 00:59

Här är Twilight stjärnan Ashley Greene igen för ännu mer fantastiska foto på Giorgio Armani Fashion Week.

Ännu en gång..FANTASTISK!


     

Av Twiiliight - 28 februari 2010 00:55

Robert Pattinson presenterade på BAFTA Awards förra söndagen i London. Här är några bilder på Rob bakom-scen på BAFTAs. Ron presenterade Best Original Screenplay BAFTA Award till Mark Boal för the Hurt Locker


     

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards