Twiiliight

Alla inlägg under februari 2010

Av Twiiliight - 27 februari 2010 21:31

Eclipse människan Anna Kendrick (aka Jessica)var på 2010 Costume Designers Guild Awards i förrigår, Peter Facinelli (aka Carlisle Cullen) och hans underbara fru Jennie Garth var där också.

Eventen var i Beverly Hills Hotel, i Beverly Hills CA.

Anna ser jättesnygg i den klänningen.

Jag    Mr & Mrs Facinelli-Garth. De är så underbara tillsammans.


Flera bilder på Anna Kendrick och Peter Facinelli kan du se här och här!

               

Av Twiiliight - 27 februari 2010 21:23

Innan skrev jag om Shift The Power To The People PSA, och nu har jag en fantastisk intervju från Clevver TV med Chaske Spencer där han pratar om Cheyenne River Sioux Tribe 2010 Crisis.

Chaske pratar ochså om Eclipse och Taylor Lautner:D


Jag kan lyssna på hans röst för evigt..djup hals :D


Av Twiiliight - 27 februari 2010 21:20

Michael Sheen är upptagen med att promota hans roll som den Vita kaninen i Alice in Wonderland just nu. Kolla in hans intervju där han beättar lite mer om den-11


Bara ett par dagar kvar till filmen kommer ut :D


Av Twiiliight - 27 februari 2010 21:09

Heejheej alla!!


Jag vet att jag inte har bloggat på hela dagen. Jag tänkte att jag skulle göra det när jag kom hem från min bästa kompis. Men sen fick jag en inbjudnad till en kompis födelsedagsfest. Egentligen så skulle jag inte gå, men jag ångrade mig så jag gick. Det var roligt ibörjan, men sen blev det sådär. Så jag gick hem. Och nu har jag saknat bloggandet så jag ska blogga allt som jag har missat. Jag bryr mig inte om det tar hela dagen.


Hoppas att alla kommer läsa :D


Av Twiiliight - 26 februari 2010 23:09

Heejheej alla :D


Idag har jag försökt blogga lite iallafall :D


Imorgon kommer jag blogga mer, men mer åt kvällen.


Hoppas att alla har haft en bra dag, jag har iallafall :D


SOV GOTT ALLA!!!

Av Twiiliight - 26 februari 2010 21:58

En fantastisk ny stillbild på Eclipse människan Kristen Stewart (aka Bella Swan) från hennes nya film The Runaways.


 

Av Twiiliight - 26 februari 2010 21:36

Jag skrev för två dagar sen om Shift The Power To The People PSA, och här är några bilder på Twilight saga casten som var med och filmade PSA.

Chaske Spencer (aka Sam), Julia Jones (aka Leah), Gil Birmingham (aka Billy),  Boo Boo Stewart (aka Seth) och Boo Boos syster Fivel Stewart var med tillsammans och supportade PSA-

För att veta mer om Shift The Power To The People kan du trycka här!


       

Av Twiiliight - 26 februari 2010 16:31

Robert Pattinson blev röstad till GQ’s best-dressed man of 2010 och nu   ultimate male fashion icon och toppade på plats 5 på The GQ’s Fashion 100 List.


ÄLSKAR ROBERT!! Men han skulle ha hamnat på #1! :D


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards