Twiiliight

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Twiiliight - 5 november 2009 21:46

Mitt sista inlägg inann jag går och kollar på (fortsätter) VMA :)


Intervju med Kellan, Nikki, Jackson&Ashley...tidning+bilder...jag kan lova att ni alla kommer att gilla dessa bilderna, :)


Bara så att ni vet, mitt hjärta stannade nån minut när jag såg Ashley&Jackson kyssas..åhh jag hoppas att dom blir ihop på riktigt...enjoy :)





     

Av Twiiliight - 5 november 2009 20:40

Heej alla, nu måste jag ta en liten paus (eller inte)...jag måste plugga nu, har franska glosor till imorgon, och tyvärr så har jag inte börjat titta på dom än, men det kommer inte ta lång tid :)


Om ni undrar nått är det bara att kommentera eller skriva ett mejl till mig på: Twiiliightmejl@hotmail.com

så lovar jag att svara...


Och glöm inte att kommenetera om ni längtar till New  Moon :)

Av Twiiliight - 5 november 2009 20:26

Christian Serratos har en ny hårfärg&frisyr ..vad tycker ni ?



     

 


Vad tycker ni, nya eller gamla ??


   

Av Twiiliight - 5 november 2009 20:18

 


Ett fan berättade om Prmoten i Tokyo med Rprattz&Chris Weitz, så här skrev hon:


"Chris introduced himself and said hi and promised to keep it short. Rob asked, "Genki?" and that means "How are you" A lot of girls in the audience responded with "Genki desu," which means "I’m good."


Nu lär vi oss lite japanska också :)

Av Twiiliight - 5 november 2009 20:15



Av Twiiliight - 5 november 2009 19:22

Ashley Greene är så vacker tycker jag :)


Dom senaste bilderna på Ashley Greene, har jag :)

Ashley tankar sin bil med RedBull i munnen (gott) :)


hoppas att ni tycker om dom :)..


    

      


Av Twiiliight - 5 november 2009 19:15

Nya vackra bilder på den söta Rachelle (aka Victoria).

Bilderna är från hennes senaste photoshoot med Gotham Magazine...enjoy








       


Av Twiiliight - 5 november 2009 18:48

New Moons schema..jag vet att jag la upp ett liknande new moon (cast) schema för ett par veckor sedan, men det gör väll inget med lite repition..eller ?? :D


November 16:

Kristen Stewart – “The Tonight Show med Conan O’Brien”

Taylor Lautner – “The Jay Leno Show”

Dakota Fanning – “Ellen”

November 18:

Robert Pattinson – “The Late Show med David Letterman”

Kristen Stewart – “The Today Show” och “Live with Regis and Kelly” och “Late Night with Jimmy Fallon”

November 19:

Robert Pattinson – “The Today Show” och “Live with Regis and Kelly”

Taylor Lautner – “Late Night med Jimmy Fallon”

Dakota Fanning – “The Jay Leno Show”

November 20:

Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner – “Jimmy Kimmel Live” (pre-taped)

Robert Pattinson – “Ellen” (pre-taped)

Taylor Lautner – “The Today Show” and “Live with Regis and Kelly”

November 23:

Ashley Greene – “The Late Show med David Letterman”

Michael Sheen – “The Late Late Show with Craig Ferguson”

November 24:

Ashley Greene – “Late Night with Jimmy Fallon”

November 25:

Peter Facinelli – “Jimmy Kimmel Live”

December 2:

Nikki Reed – “Jimmy Kimmel Live”

December 3:

Ashley Greene – “Jimmy Kimmel Live”

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards