Twiiliight

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Twiiliight - 11 november 2009 22:20

Hej alla, nu är det dax för mig att duscha och sedan sova, ska upp tidigt och ha föreställning, sista dagen :(. Men jag och min teater grupp har haft det kul iallafall, och nu är det inte många dagar kvar till NEW MOON.


En bild som ingen kommer att glömma:


 

Av Twiiliight - 11 november 2009 22:15

 

Kärlekstrianglen fortsätter....

Dom tre stjärnorna är med på November nummret av Entertaiment Weekley.

Guud vad dom ser fantastiska..speciellt Kristen. Kristen är en badass...

Av Twiiliight - 11 november 2009 22:10

Som sagt börjar fler&fler bilder komma från röda mattan i England, här har du bild på dom fyra (Taylor,Kristen,Robert&Chris)


+ Jag lägger in en videoklipp med Rob ..enjoy alla :)

 

Av Twiiliight - 11 november 2009 21:56


 


Ny i staden:


Twilight: Serien börjar med den käraste Bella (Kristen Stewart) flyttar till staden Forks, Washington, för att bo med sin pappa. Bella fick snabbt en grupp av nya vänner runy henne och träffar en blek, snygg gentleman med en fantastisk frisyr.


Buffy the Vampire Slayer: I "välkommen till Hellmouth" (säsong 1, avsnitt1),

Buffy Summers (Sarah Michelle Gellar) börjar en ny skola, och som Bella får hon en ny grupp av vänner och en snygg kille med liknande hemligheter som Bellas kärlek.



Mina ord:


Innan Twilight var jag ett stort fan av Buffy.

Och nu är jag ett STORT fan av Twilight.


Jag vet inte varför jag drars till vampyrer, kanske mitt stora kärlek är en vampyr...hmm..jag får väl leta efter han:D

Av Twiiliight - 11 november 2009 21:42

Just nu är New Moon älsklingarna i England, inte långt från oss just nu ;)


Kristen,Taylor&Robert är på röda mattan och skriver autografer, och på scenen finns det människor klädda i röda kappor, lite Volterra hög fest där ja :)


 

   


   

 

   

Av Twiiliight - 11 november 2009 21:33

Kellan Lutz (Emmett Cullen) och Ashley Greene (Alice Cullen) var i San Fransisco för att fortsätta resan med att promota New Moon jorden runt.


Jag la in bilder innan idag och nu lägger jag video..enjoy alla :)


Av Twiiliight - 11 november 2009 21:30

OMG....!!!!!!!!!!!


Kristen och Robert är på väg till en privat jet i Paris som ska ta dom till England.

Och Taylor ska med förstås men syns ej på bild.


Och jag hoppas att ni ser vad jag ser, dom håller hand!!

Guud vad glad jag blir :)

Dom ser så söta tillsammans.


Skojar dom med oss, eller är det kärlek i luften ??


Cross yours fingers!


  

 

  

 

 

   

Av Twiiliight - 11 november 2009 21:26

 


Ny Jacob Black (Taylor Lautner) tröja.


W-o-w så underbar han ser ut.


Visste ni att Taylor Lautner funderar på att skaffa varulv-tatueringen,

han och några av dom andra varulvarna. :)

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards