Twiiliight

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Twiiliight - 16 november 2009 22:43

Heej alla, nu så ska jag sova, hoppas att alla har haft det bra, det har jag iallafall, OCH jag hoppas att alla är nödja med dagens inlägg, kanske lite mycker klipp men det skadar inte :)


Sov gott alla :)


Ett minne:

 

Av Twiiliight - 16 november 2009 22:25

Jag har hört att The Cullens hus kommer säljas...jag är den första på kön att köpa (om jag var en biljonär)..Den som köper huset, (vilket säkert kommer bli en kamp över, ) kommer bli mycket, mycket glad!!!

Jag skulle dö lycklig om jag fick bo där iallafall en natt!! haha


Bilder:


   

Av Twiiliight - 16 november 2009 21:56

Moviefone har satt upp en intervju med Taylor Lautner,Robert Pattinson&Chris Weitz. Och dessa pojkarna kommer svara på fans som har skickat in frågor, och unscriped frågor. Den är ca 9 minuter, men när du tittar på den går det snabbt. 


Killarna kommer pratar lite om skador som kan har hänt under spelningen (Kristens). Lilla sjöjungfrun (Robert) m.m


Tror mig, den är rolig + det är fans som har skrivit frågorna!!




Enjoy :)


Av Twiiliight - 16 november 2009 21:42

Robert och Kristen, från Twilight.

Där Robert pratar snabbt om att Kristen är en underbar människa,

Och det bästa är hans skratt i slutet

Av Twiiliight - 16 november 2009 21:03

Heej alla, jag har hittat detta klippet på en sida, och det är intervju med Robert Pattinson, och så är Kristen&Taylot lite med dom också, den är 12 minuter men tror mig det är värt att se hela.


Charlies Wooley är intervjuaren för 60 minutes.


RPattz blev intervjuad den 13 Fredag..och ska inte det vara en oturs-dag??

I guess not!!



Men tyvärr kan jag inte ladda ner länken men om ni trycker på där det är understruket Robert Pattinson intervju så kommer ni till den :)


enjoy!!

Av Twiiliight - 16 november 2009 20:18

En hälsning till sina fans frå Gil Brimingham (Billy Burke).

En sådan söting, enjoy :)

Av Twiiliight - 16 november 2009 20:06

Den röd ögiga vampyren Jane, med sitt riktiga namn Dakota Fanning var på The Ellen idag.

Hon må spela en liten ondskeful vampyr , men hon är en söt, talangful dam.

Det bästa delen (utan dom nya scenerna) är när Ellen skrämde skit ur henne.


Enjoy

Av Twiiliight - 16 november 2009 19:40

En ny intervju med dom onda Volturi :)


Med Michael Sheen (Aro), Dakota Fanning (Jane), Jamie Bower (Caius)&Cameron Bright (Alec)


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards