Twiiliight

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Twiiliight - 13 november 2009 22:05

Heej alla, nu ska jag snart sova, jag är jätte sömning, så det blir en tidig natt.

Imorgon blir det helsingborg :)


Hoppas att alla är nöjda, och har haft en bra fredag den 13:e.


btw. nästa vecka vid den här tiden, är jag i biosalongen


Sov gott från Twiiliight


Minne:

 



Av Twiiliight - 13 november 2009 22:00

Vem har lust att höra Robert Pattinson prata spanska??

Kristen Stewart,Taylor Lautner&Robert Pattinson vill hälsa till sin spanska fans. Och "One chanse of a livetime" att höra Robert prata spanska.


Även om han inte pratar världens bästa spanska får han mitt hjärta att smälta :





Av Twiiliight - 13 november 2009 21:56

Video Klipp från London där Rob pratar om hotelrum, och bilar :)


Av Twiiliight - 13 november 2009 19:44

Heej alla, nu så ska jag titta på Twilight, ha en bra kväll..

men .....bara för att jag ska titta på en film som jag älskar betyder det inte att det är slut för inläggen :D

Av Twiiliight - 13 november 2009 19:30

En battle mellan dom onda Volturi och dom goda Cullens...


En frågeqiuz, vem vet mer..


Vem kommer vinna ??


Av Twiiliight - 13 november 2009 19:03

Heej alla, idag är det ju fredag den 13:e. Och en så här dag, (som bara har gett mig lycka än otur) ska jag bara ta det lugnt, och i detta "lugnt" så blir det ballerina kex och en film, och som sakt det är fredagen den 13:e så blir det en favorit vampyr film - nämnligen TWILIGHT!!


Men innan jag börjar titta på filmen så kommer det ett jeopardy klipp - och för ni som inte vet vad jeopardy är så är det en fråge tävling som man kan vinna pengar på. Och i detta klipp så är en av katogarierna Twilight!


emjoy...




Kunde ni alla frågorna?? :)

Av Twiiliight - 13 november 2009 19:00

Okey, här har vi ett liten del av Catherine Hardwicke som var regissören av Twilight.

Här förklarar hon lite om Robsten.

Jag tänker inte översätta den, eftersom det är bättre att läsa den från hennes ord.

Det bästa är när hon sa: "She´s under 18. You will be arrested"


     

""By all accounts, the chemistry between the two leads was intense, maybe too intense. "After I cast him, I told Rob, Don’t even think about having a romance with her," Hardwicke says. "She’s under 18. You will be arrested." It was the beginning of the real-life are-they-aren’t-they, did-they-didn’t-they speculation that is now an ongoing subplot of the Twilight story. "I didn’t have a camera in the hotel room. I cannot say," Hardwicke says. "But in terms of what Kristen told me directly, it didn’t happen on the first movie. Nothing crossed the line while on the first film. I think it took a long time for Kristen to realize, O.K., I’ve got to give this a go and really try to be with this person"



Mina ord:

Det är lite förvirrat just nu, för att ett par dagar sedan sågs dom hålla hand, men dom har sakt till alla som har frågat" är ni tillsammans?", och då för neka dom det men det är kanske sant det som Hardwicke säger men det är inte heller direkt som hon säger" Kris&Rob är tillsammans" ...


Vad tycker ni, tror ni att dom är tillsammans i smyg eller bara riktigt bra vänner  ??

Av Twiiliight - 13 november 2009 18:00

Jag la in bilder innan idag, och nu blir det (två)  video klipp från Madrid, enjoy :)


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards