Twiiliight

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Twiiliight - 9 november 2009 22:03

Heej alla, nu ska jag snart duscha&sedan sova.


Jag måste upp tidigt imorgon, jag ska ha 2 föreställningar imorgon, ..önska mig lycka till :)


Hoppas att alla har haft det bra idag :)



En liten bild inann jag går sover


 

Av Twiiliight - 9 november 2009 21:58

Taylor Swift var ju med på SNL, här har du hennes senaste sång; Monologue :)

Haha den är rolig, Taylor Lautner är med i den ..ohh :)


ENJOY :)



Av Twiiliight - 9 november 2009 21:51

Taylor Lautner Men´s health magazine photoshoot...dett klipp med Taylor som blir fotas av Mens´health magazine, han gör lite tricks och så sklart ser han het ut :)



Av Twiiliight - 9 november 2009 21:30

Den 4:e November kom ju New Moon biljetterna till biograferna. Det var helt kaos. Jag har iallafall beställt mina biljetter till den 20:e kl. 21.00 Idag när jag kollade på bio-hemsidan, då var det bara några få platser kvar...det går undan. Jag var och kollade på SF-sida också, där var det också några få platser kvar.


Jag hörde att  Norrköpnings system krachade p.g.a  alla bokningarna...ajdå.


Och snart är väntan över..bara 10 dagar kvar, om man inte räknar med nattvisningen.


Den som längtar till New Moon borde kommentera, så jag vet hur många som längtar :)


Grattis till er som har beställt biljetter, och lycka till er som försöker få tag på biljetter...



 

   



Av Twiiliight - 9 november 2009 21:25

En liten,liten del av Nikki Reddss intervju med J-14 :)

 



J-14: Om du kunde komma på ett ord som beskriver dessa vampyrerna i din familj vad skullde det då vara, vad skulle det vara för Kellan?


Nikki: Teddybjörn.


J-14: Jackson?


Nikki: Konstnärlig.


J-14: Peter Facinelli?


Nikki: Pappa!

J-14: Rob?


Nikki: Hmm, yeah, Rob komplicerad!


J-14: Är den en historia bakom det?


Nikki: En som jag inte skall prata om!

Av Twiiliight - 9 november 2009 21:10

Nikki Reeds nya film,


Det är en skräckfilm, och Nikki spelar Jessie Campbell.

Den handlar om en mördare som döda folk som inte skcikar kedjebrev


Det är allt jag kan hitta om den.



Checka in trailern..som sakt inte för allas ögon


 

Av Twiiliight - 9 november 2009 21:08

Fan Art!!


Fyra bilder som en fan har gjort.

Bilderna är på Bella&Edward i Bellas rum.

Deras FÖRSTA kyss ...naaw så gulligt :)

         

Av Twiiliight - 9 november 2009 21:02

Rob på rök-paus.


Själv gillar jag inte "the smoking". Men när Robert Pattinson röker, och han är såå snygg så jag kan bara inte vara arg på han :)

Här har du bilder på hunken när han är på en balkong, röker&pratar, så får NI bestämma om man kan vara arg på ahn för att han röker ...


                       

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards