Twiiliight

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Twiiliight - 18 november 2009 23:08

Heej alla, nu ska jag sova, sov gott! :)



Av Twiiliight - 18 november 2009 22:20

J-14 Pratde med Taylor Lautner och här kommer ett litet utdrag från intervjuen :)


J-14: Who did you bond the most with during the filming of The Twilight Saga movies?
Taylor Lautner:
The most is pretty hard. I really bonded with Nikki Reed. I spend a lot of time with Nikki and Kristen.
J-14: What’s it like working with Kristen so closely?
Taylor:
Kristen’s a great girl. A lot of fun to be around. She’s such a talented actress. It’s awesome to be acting opposite of someone like that. She’s amazing. It’s a lot of fun!



 

Av Twiiliight - 18 november 2009 22:00

Heejheej alla, för 5 minuer sedan hade vi (jag) strömavbrott. Jag satt på mitt rum och tittade på Greys anatomy och plötsligt släcktes allt, jag blev så rädd så jag bokstavligt hoppade ur stolen. Sen gick jag till min familj som var i vardagsrummet. Kolsvart var det, men jag hittade en flicklampa och sedan började min bror leka med den, och han ska vara den äldsta utav oss två! ahha. Jag kan säga han skrämde livet ur mig haha.


Är det nån mer än mig som har haft strömavbrott!!

Av Twiiliight - 18 november 2009 21:25

En ny intervju från röda mattan..och denna gången blir

det Jackson Rathbone som spelar Japser Hale-Cullen...


enjoy :)




Av Twiiliight - 18 november 2009 19:06

Vet ni vad jag insåg just nu....DET ÄR BARA TVÅ DAGAR KVAR TILL PREMIÄREN!!!!!

KAN NI FATTA DET?? :D


2 DAGAR!!!!!

Av Twiiliight - 18 november 2009 18:51

Kristen Stewart var på Today Show denna morgonen i New York City. Kristen verkade inte må så bra men så tuff som hon är var hon på showen ändå. Kristen pratar om New Moon och hennes uppkommande film som Joan Jett i the Runaways. 


Jag har försökt att få videon på bloggen, men det gick inte. Jag letade på youtube men det gick inte där heller så nu kommer jag lägga upp länken istället. :)


Bättre än inget!


Kristen på todayshow

Av Twiiliight - 18 november 2009 18:44

Kristen Stewart och Taylor Lautner var i Knoxville, Tennessee för en special visning av New Moon för välgöranheten av Östra Tennessee välgöranhet, som inkluderar Östra Tennessee barnsjukhus. Kristen och Taylor posade för kamerna, och hälsade på några fans. 


Mina ord:

Att dom stödjer det är bara helt fantastisk, tycker jag.

Det är en av några saker som verkligen kan värma ens hjärta :)


Två bilder på Kristen&Taylor i Knoxville.


   

Av Twiiliight - 18 november 2009 18:25

Heej alla, jag är lite seg.


Igår anmälde jag mig till Fokis vinna en iphone-tävling.Men jag glömde posta det på bloggen


För att komma till Fokis blogg kan ni trycka här

och här är skalet på mrgizmo här


Ha en bra alla :)

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards