Twiiliight

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Twiiliight - 25 november 2009 22:13

Heej alla, nej nu ska jag gå och sova, hoppas att alla har haft det bra idag och ärnöjda med dagens inlägg, ha det bra sov gott kram från mig :)


Önska mig lycka till, till imorgon :D

Av Twiiliight - 25 november 2009 21:36

Entertaiment weekly har bekräftat att Taylor Lautner ska hålla Saturday Night Live (SNL) den 12 december, och Bon Jovi som musikgäst :)


Åhh jag älskar SNL, dom är så himla roliga :)

Och om nu Taylor ska hålla pogrammet den 12/12, kommer den bli ännu bättre och roligare :D


  T

Av Twiiliight - 25 november 2009 21:19

Heej alla, jag har precis läst 40 sidor till ett prov jag har imorgon, jag vill bara säga att jag är död, helt slut. Önska mig lycka till imorgon ? :)


Nu tittar jag på Grey´s anatomy :)


Så det blir lite inlägg mellan pauserna, sen ska jag lägga mig tidigt, jag är en duktig flicka :D


Av Twiiliight - 25 november 2009 19:45

Om det inte räcker med att drömma om New Moon, kan du alltid sova i dom.

Ny pjamas från New Moon (Hot topic)

Vem skulle inte vilja ha Edward på sin mage ? :)

 

Av Twiiliight - 25 november 2009 18:59

Vet ni vad jag har gjort idag..?


Först så var jag i skolan, inte så mycket som hände. Och sedan kom jag hem, jag var lite sugen på att baka. Så jag bakade smulpaj med bär :) Den blev jättegod :)

Och sen pluggade jag till mitt prov som jag har imorgon, vilket är tråkigt - plugga!

Men nu så ska jag fortsätta med plugget.


Ha det bra så länge :)

Av Twiiliight - 25 november 2009 18:42

Vet ni vem som fyller år idag ??

Billy Burke!


Idag fyller han 43 år.

Stort Grattis till dig :)


Billy Burke spelar Bellas pappa Charlie Swan i Twilight saga. Han är polischefen - till er som inte visste det :)


 

Av Twiiliight - 25 november 2009 18:28

Den lyckliga paret, Peter Facinelli och Jennifer Garth är på omslaget av People extra, december nummret.


Bilder på deras 3 barn, så söta dom är:)


MERRY CHRISTMAS !



    


                


Av Twiiliight - 25 november 2009 18:15

Den söta Ashley Greene (aka Alice) omslags flickan på Maxim tidningen.

Om ni vill se fler bilder på Ashley från Maxim, kan ni trycka här


     

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards