Twiiliight

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Twiiliight - 15 november 2009 23:03

 


Bryce Dallas Howard:


Bryce Dallas Howard är född den 2 Mars 1981. Hon är född i Los Angeles, California.

Hennes smeknamn är Bry, och hon är 1.73 cm lång.

Bryce har tre syskon, två twillingsystrar som är fördd 1985 och heter Jocelyn&Paige och en lille bror som heter Reed och är född 1987.

Bryce gifte med sin man som heter Seth Gabel, dom gifte sig den 17 Juni 2006. Dom hade dejtat i fem år innan dom knöt bandet. 16 Februari 2007 blev dom föräldrar, till en pojke som heter Theodore Norman Howard Gabel. Theodores smeknamn äR Theo.

Bryce är en vegetarian.

Två av hennes närmsta vänner är Natalie Portman& Jake Gyllenhaal.



Av Twiiliight - 15 november 2009 23:00

Heej alla, igår när jag tittade på min youtube kanal, såg jag att någon hade skickat ett personligt mejl till mig, och det var nån som skickade ett nytt New Moon (final cut) klipp. Så självklart tittade jag på den, och jag vill bara säga, den är riktigt bra, den som gjorde den är jätteduktig. Så jag vill att ni också ska få se den :)


New Moon (final cut)


Av Twiiliight - 15 november 2009 18:44

En ny (liten) del av Anna Kendrick intervju med BlackBookMag. ...


Does your relationship with George Clooney in the film have any romantic undertones?
No, that’s actually one of the things I love about this script and this role. My character is a young woman, but there is never a romantic plot for her, and there is never a romantic interest with George. George has his own love interest, and the role really could have been for any general age, it just happens to be a young woman. She’s not romantic in any way, just smart and driven.


Is it true that you beat out people like Ellen Page and Emily Blunt for the part?
I don’t know anything about that. I know it was printed, but certainly I don’t know anything about that.


What was your reaction when you got the role?
I had already signed up to do Scott Pilgrim, and I was so worried about scheduling problems and letting anybody down that my immediate reaction was this overwhelming anxiety …


 

Av Twiiliight - 15 november 2009 17:02

Jag har lagt in bilder när Kristen,Taylor&Robert stod på scen, och jag har lagt in  två klipp, men nu lägger jag in bilder från presskonferansen som Kristen Stewart,Robert Pattinson,Taylor Lautner&Chris Weitz var på :)


Den första bilden är min favorit bild på den snygga Robert Pattinson...


 

   

 


Av Twiiliight - 15 november 2009 16:49

Nya still bilder från New Moon.


Första: Jasper Hale-Cullen (Jackson Rathbone)

Andra: Eric Yorkie (Justin Chon)

Tredje: Angela Webber (Christian Serratos)

     

Av Twiiliight - 15 november 2009 14:33

heej alla nu ska jag träna men jag kommer hem ikväll!! ha det bra :)

Av Twiiliight - 15 november 2009 14:15

Heej alla, igår var jag ju i Helsingborg för att träffa släktningar, så var jag på väla och så finns det en tröja som jag har velat ha länge, och jag har inte Gina Tricot var jag bor, men så fanns den på Gina Tricot i väla, och  sååå klart köpte jag den :)


Vad tycker ni ??


Tröja:

 

Av Twiiliight - 15 november 2009 13:23

Kellan Lutz och Bronson Pelletier är i Toronto, Kanada för att promota New Moon.

Bilder från Kellan och Bronson lämnar hotelet för att åka till MuchOnDemand, som är ett teveprogram, här kan ni läsa om vad killarna gjorde: tryck här


   

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards