Twiiliight

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Twiiliight - 6 november 2009 23:19

Heej alla , det är dax för mig att sova. Jag hoppas att alla har haft det bra idag :)

Detta är mitt favorit foto. Jag vet att det är typ tredje gången jag lägger upp detta foto, men den är värd att läggas upp ett par gången :)


Så för tredje gång:


 

Av Twiiliight - 6 november 2009 22:33

Snygga Rob... :) det är allt jag behöver eller ska säga :)



Av Twiiliight - 6 november 2009 20:00

Heej alla, åldergränsen på vissa biografer är 15 för New Moon, och om du vill att den ska sänkas tryck då på denna länken: LÄNK


Skriv ditt namn&stad/ort. Gör en skillnad :)

Av Twiiliight - 6 november 2009 19:50

     



Nya bilder på New Moon-erna Christian Serratos, Edi Gathegi, Alex Merax, Chaske Spencer, Bronson Pelletier&Kiowa Gordon på "Thw Nordstrum" i Canoga park, CA.


Christian ser jätte fin ut i sina nya frisyr&hårfärg, och Alex Meraz ser sexig ut som vanligt.


Idag den 6:e ska Kellan Lutz, Nikki Reed, Jamie Campbell, Bower, Alex, Chaske, Kiowa, Ashley Greene&Elizabeth Reaser vara på Hot Topic store i Los Angeles för att fortsätta promota New Moon.

Av Twiiliight - 6 november 2009 19:45

Mitt hjärta stanna en minut när jag såg denna bild med Ashley greene&Jackson Rathbone som spelar Alice&Jasper i Twiligh saga. Enligt mig passar dom två tillsammans.


Varför är det alltid så när man ser en film och två personer är ihop i filmen och man vill tro eller bara vill att dom ska vara tillsammans på riktigt?

Som Kristen&Rob alla tror på dessa rykten att dom är ihop, själv så vet jag inte om dom är ihop eftersom skvaller -tidningarna skriver massa. Som ex: Dom dejtar i hemlighet.


Men JAG tycker att Ashley&Jackson passar jättebra tillsammans. Han är så gullig på henne.

För ett par veckor sedan såg jag en photoshoot med hela Twilight-casten ( för Vanity Fair ), då sa Jackson (han bar Ashley samtidigt), "Now I will take my wife home, after a long day". Hur gulligt är inte det ? :D


Vad tycker ni ??

 

Av Twiiliight - 6 november 2009 18:34

Heej alla, jag tänkte lägga in en ny snygg bild på Jamie Campbell (aka Caius). :)


 

Av Twiiliight - 6 november 2009 18:06

Nya New Moon bilder, jag har ingen aning om vad jag ska säga om dom, en bild kan ju ge mer än 1000 ord, eller ? :D

..enjoy :)

 

   

     

Av Twiiliight - 6 november 2009 17:44



Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards