Twiiliight

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Twiiliight - 20 november 2009 23:34

Heej alla, nu har jag kommit hem från bion. OMG, OMG, OMG, OMG, det är allt jag kan säga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!


Vi kom till bion, hämtade våra biljetter. Helt ok. Sen väntade vi kanske 15 minuter sedan stod vi i kön igen för popcorn och dricka. Vi stod i kön kanske 20 minuter. När vi kom fram var kl.21.05 Och bion började 21.00 Men vi missade inget. När vi satte oss, visade precis på skärmen New Moon. Jag kan säga New Moon får 1000000 av 10. Den var bättre än vad jag hade hoppats på.


Ni som har sett den, vad tycker ni ???



 

   

Av Twiiliight - 20 november 2009 19:27

Heej alla, nu har min bästa kompis kommit <3

Nu blir det roliga klipp, och äta hamburgare och sedan NEW MOON. Och jag ska dit med röda naglar. Vad är en vampyrfilm utan röda naglar.

Av Twiiliight - 20 november 2009 18:56

Twilight casten var i New York för en visning.

Bilder på Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Kellan Lutz,

Ashley Greene, Nikki Reed, Elizabeth Reaser & Peter Facinelli :)


                                  

Av Twiiliight - 20 november 2009 17:41

Heej alla, för ett par dagar sedan la jag ut tre klipp med Kristen Stewart på Jimmy Fallon. Och nu har jag tre nya fast med Taylor Lautner denna gången :)


Och som förra gången, är den tredje klipper bäst :)

Jag skrattade så mycket. Ni måste se den :)


p.s det kanske tar några sekunder innan det börjar men men det fungerar :)






Av Twiiliight - 20 november 2009 16:03

Nej, vet ni en sak..nu måste jag städa mitt rum och sedan fixa lite i min garderob. Och så ska jag duscha. Och sedan kommer min bästa kompis, och sen är det NEW MOON :D


Ha det bra så länge, kommer fler inlägg mellan alla dessa sakerna jag har plannerat för mig framåt kl.21.00 :D

Av Twiiliight - 20 november 2009 15:48

En ny Kristen Stewart klipp. I denna (korta) klippet pratar hon om hur stressit det var att göra två olika filmer men hon sa att det var inga problem. En sak som jag inte visste, Kristen S är hatar vatten. Jaha man lär sig en ny sak varje dag :D


Enjoy :)

Av Twiiliight - 20 november 2009 15:25

Hunken Robert Pattinson är på Vanity Fair omslaget av December nummret. Här har du ett klipp på Rpattz som blir frågad: Vad betyder det för dig som en skådespelare att vara på månadens omslag.

Rob säger: Det är surrealistisk och jag kommer ihåg att min syster hade ett Vanity Fair tidning med Brad Pitt på omslaget...ligger i en vit säng.




Bruce Weber har tagit dom absolut bästa bilderna på Rob.

Och jag vet att det inte är bara jag som tycker att dom bilderna betyder mycket för en.


Och därför tänker jag lägga upp alla Robs bilder från Vanity Fair (iallafaal alla dom jag kan hitta)


                                   




Av Twiiliight - 20 november 2009 15:17

Heej alla, nu har jag kommit hem från skolan..äntligen!! Jag har haft ett prov idag, engelsk-prov. Det var riktigt enkelt - no problem with english :)


Och ännu goooooooooooooooodare nyhter. Dom har sänkt åldergränsen på New Moon till 11. Iallafall i den biosalongen som jag ska gå på. Det var visst  många som klagade på att det var 15 årgräns, men jag tror att jag skulle ha kommit in ändå, fyller 15 år om 3 månader! Stolt.


Och just det, igår var jag helt seg, jag hade glömt att igår var det tre månader sedan jag skapade min blogg, men jag var så seg att jag räknade fel! Det är två månader! Sorry :)


Så är det när man bara pluggar till alla proven som man har varje vecka. Är inte skolan rolig ?




NEW MOON ÄR IKVÄLL!!! JAG KAN BARA INTE VARA ÄNNU LYCKLIGARE :D

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards