Twiiliight

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Twiiliight - 7 november 2009 22:15

Heej alla, nu ska jag se på film& sedan gå sova. det har varit en lång, lång dag...Jag hoppas att alla har haft det bra idag..sov gott och så ses vi imorgon :)


 

Svart och vit bild på Kristen Stewart :)

Av Twiiliight - 7 november 2009 21:03

Heej alla, förlåt om det blev lite mycket bilder, och video, men jag tyckte att idag ska det vara så mycket bilden-dagen! Haha det har jag bestämmt :)


Nu ska jag bara ta det lungt..och om jag hittar mer twilight-nyheter, laddar jag upp det :)


Hoppas att alla har det bra :)

Av Twiiliight - 7 november 2009 20:58

Ashley Greene i på omslaget "Maxim".


Hon ser så vacker ut på denna bilden, men det gör ju hon alltid.



slaget av  

Av Twiiliight - 7 november 2009 20:52

Heejheej...jag har hittat lite bilder från presskonferansen igår, jag har bilder på Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner, Dakota Fanning, Elizabeth Reaser, Kellan Lutz, Nikki Reed, Ashley Greene, varg-packen m.m


Hela casten är sååå vackra och snygga. Att dom från Twilight gjorde en film som man inte kunde sluta titta på, har skapat en annan film med flera karaktärer till och med kanske en bättre film. För att varulvarna ska vara med, Volturi ska vara med. Och där får vi ju se Dakota Fanning som Jane. Vi kommer att se Edward försvinna, Jacob kommer att vara vacker som Bella säger i boken, det är så mycket i en film, att jag tror att alla kommer inte kunna sluta titta på filmen utan också leva filmen... det är vad jag tycker om New  Moon :)


                   

Av Twiiliight - 7 november 2009 20:47

Kristen tyckte att hon behövde en paus från promota New Moon, så hon tog en " Healty breath"...där hon bara kan slappa (i LA)...


bilder:


                   

Av Twiiliight - 7 november 2009 20:42

Jag har bestämt mig att kalla Nikki&Kellan för Nikan

Kellan&Ashley = Ashlan

Jackson&Ashley = Ashson

Och kristen&Rob = Robsten (men det var inte jag som kom på med rob&kris)


Men tillbaka till ämnet..


Jag har hittat ett par bilder på Nikan från igår,

Jag vill bara säga : åhh, så söta :)


           

Av Twiiliight - 7 november 2009 20:38

Fler snygga bilder från LA mall tour...enjoy :)


P.S det är med hunken Rob, tuffingen Kristen,&snuggingen Taylor :)


   

       

     

   

       

Av Twiiliight - 7 november 2009 20:18

Och samma som Kristen&Taylor har också den snygga Rob en intervju..enjoy :)


Part 1 pratar Rob om hur han gömde för fansen, om hur hans liv förändrades&om hur New Moon är hans favorit bok av alla.


Part 2 pratar han om vad han tycker om vaeg-packten går tröjlössa hela tiden& varför vampyrer är så mycket coolare än varulvar.











Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards