Twiiliight

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Twiiliight - 19 november 2009 22:55

Vet ni en sak...jag tror att jag ska sova nu, varit en lång dag, man har ju glömt att det är den tredje månaden här på bloggen. Men annan sak har jag INTE glömt och det är min pappas födelsedag. Grattis pappa, hoppas att du hade det bästa, älska dig.


Hoppas att alla andra har också haft en bra dag :)


New moon imorgon. Jga kan bara inte ffatta det. Man har väntat i en månad, sedan 3 veckor, och sedan 2 och så vidare, men nu när det är knappt det dygn kvar! Jag spricker av gladhet :D


Minne: Robert Pattinson uppkommande film Remember me. Kolla trailern. Och bara älska han :)

Sov gott alla :)





Av Twiiliight - 19 november 2009 22:51

Vet ni en sak..för två månader sedan staratde jagg min blogg. Jag har varit så upptagen, inte ens tänkt på det!!!

Men vet ni vad, imorgon får jag firade det med en NEW MOON film :D


Ha det bra, :)

Av Twiiliight - 19 november 2009 22:44

Den snygga, vackra Robert Pattinson var på "The Ellen". Check it out :)



Av Twiiliight - 19 november 2009 22:35

IMOROGN ÄR DET PREMIÄR AV NEW MOON!!!!!!!


TÄNK HUR SNABBT VECKORNA HAR GÅTT!!!


IMORON KL.21.00 KOMMER JAG SITTA INNE PÅ BIOSALONGEN :D

!

Av Twiiliight - 19 november 2009 22:23

En  ny intervju med Michael Sheen som spelar Aro i New Moon. Jag har precis lagt in en intervju med Dakota Fanning, som jag översatt till svenska. Så nu får Mr.Sheens intervju bli på engelska. Det är bra att variera lite eller ?:D



"The tailoring is so much better as a vampire," he quipped. "I’ve been observing vampires for some time now and I finally got to give my own fang, although we don’t have fangs, do we? It was great to be on the other side for a bit." Although he hasn’t abandoned his werewolf roots, as illustrated by his appreciation for his differing action figures. "I lose days just with my Lucian figure and my Aro figure fighting,” he joked. “They have their tea parties together. They like to fight and then they come back. I’m losing jobs because of it."



 

Av Twiiliight - 19 november 2009 22:15

Dakota Fanning som spelar Jane i New Moon har haft en intervju med Fancast.

Jaghar kopierat ett stycke uttav det :) enjoy :)


Jag har översatt den till på svenska.


"Jag tror att högpunkten av att spela Jane var att använda kostymen och att ha röda linser - jag var väldigt ivvrig för det - och att spela en ond karaktär. Det var rätt så läkigt. Jag tycker att det ser vem som helst automatisk ond ut. Det var jätteroligt. Du blev van efter ett tag. Du kan se bra ut, men det är fortfarande ganska konstigt. Det var kul att få spela en ond karaktär, du vet? Något annorlunda än vad jag har gjort innan. Hon använder sina krafter för ont, vilken är en annan sak som är ganska så intressant för mig!"


  

 


Av Twiiliight - 19 november 2009 20:00

Kellan Lutz var på "The Ellen" idag! Och Kellan pratar lite om Twilight mania. Och om hur han blev igenkänd på ett spa.! ahah det är ganska roligt :)

Enjoy!

Av Twiiliight - 19 november 2009 17:02

Heej alla, nu ska jag iväg och träna, så nu för ett par timmar (2-3) blir det inga inlägg, men när jag kommer hem, och om det inte blir strömavbrott så forsätter jag med inläggen, fler video, och två nya intervjuer med Michael Sheen (Aro) och Dakota Fanning (Jane) :)


Ha det bra så länge!

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards