Twiiliight

Alla inlägg under december 2009

Av Twiiliight - 28 december 2009 19:38

Heejheej alla.


Vilken jul det har varit. Denna julen är en av de bästa julen nánsin. Vi át middag hos min pappas nya resturang, och sen gick jag och min bror till en bar (som vi känner ägarna, och jag är den enda under 18 som fár komma in). Där blev det en láng natt, men en BRA :D.


De andra dagarna har varit jättebra. Vädret är eller kan vara mycket regn. Men igár var det ett solväder. Det var jättevarmt.


Idag har jag klippt mig. Och snart ska jag och min bror pá bio, och se Avatar. Engelsk med spansk text.


Tyvärr sá hinner jag inte att lägga upp nágra inlägg.


Jag hoppas att alla har haft en riktig bra jul :D


Ha en riktig bra Nyár. Sŕ ses vi alla nästa ár.


HAPPY NEW YEAR.

Av Twiiliight - 24 december 2009 17:30

Heejheej..guud vad en timme gár snabbt. Nu hinner jag inte blogga mer. En timme pá internet cafe gár snabbt. Jag hann iallafall lägga in ett par inlägg :)


Jag ska se om jag hinne blogga innan nyár,annars fár ni ha en undrbar Nyár.


GOD JUL ALLA.

Av Twiiliight - 24 december 2009 17:24

Idag fyller Stephenie Meyer (författarinan) 36 ár.

Utan henne sá skulle vi inte ha Twilight i vár värld.


ETT STORT GRATTIS.


Utan dig sá skulle inte vára drömmar vara verkliga, utan dig sá skulle världen leva utan Twilight!


Pá grund av dig är världen (iallafall jag) mer lyckiligare än nánsin :D


Ha den bästa födelsedag :D


 

Av Twiiliight - 24 december 2009 17:17

Tvá nya bilder frán Entertaiment Weekley, med Taylor,Kristen och Robert. Och ett nytt foto med Kristen frán Dazed & Confused magazine.


Är inte bilder fantastiska fina :D ?


Jag bara älskar dom..


     


Av Twiiliight - 24 december 2009 17:07

En ny bild pá den tredje leadarn av Volyuri - Jamie Campbell Bower (aka Caius)

Pá bilden med Jamie är Bonnie Wright (aka Ginny frán the Harry Potter.

Ser dom inte bara söta ut tillsammans? :D

 

Av Twiiliight - 24 december 2009 16:54

Heejheej alla :D


Jag har inte bloggat pá ett par dagar :/

Men nu har jag chansen att vara inne pá en data i ett tag :)


Jag hoppas att alla har det jättebra, pá denna julafton.

Jag har det underbar i Spanien. Men när det regnar är det som en liten flod pá gatorna. Men det bästa med regent här är att, det regnar ett tag sen sá slutar det, och sen regnar det igen. Men det är soligt här och det är ungefär 15 grader pá kvällen runt 22.


Min pappas nya resturang är otrolig fint. Ikväll ska vi ha en liten fets med ett par vänner.


GOD JUL ALLA :D

Av Twiiliight - 24 december 2009 13:00

GOD JUL ÖNSKAR TWIILIIGHT (JAG) TILL ER ALLA.

HOPPAS ATT NI FÅR ALLT SOM NI ÖNSKAR ER :)


Bilderna är från Twilightguide.com.


GOD JUL

MERRY CHRISTMAS - MERRY X-MAS

  

   

Av Twiiliight - 21 december 2009 12:00

GRATTIS JACKSON RATHBONE.

Idag fyller Jackson Rathbone (aka Jasper) 25 år.


Ett stort grattis :)


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards