Twiiliight

Alla inlägg under december 2009

Av Twiiliight - 20 december 2009 21:00

Heejheej alla, mitt flyg blev inställt, så efter många timmar på flyggplatsen i Köpenhamn, fick jag och min familj ett rum på Hilton hotellet :)


Hilton hotellet är bäst. Vi bor på 10:e våningen, och det är jättefint. Rummen är fantastiska fina!!! :D


Jag vill aldrig lämna rummet. Men imorgon ska vi flyga. Istället för att mellanlanda i Bryssle (som vi skulle, men p.g.a snön, gick det inte) ska vi mellanlanda i Barcelona och sedan till Malaga.


Ha det bästa alla :)


Och jag ska se hur ofta jag kan blogga :)

Av Twiiliight - 20 december 2009 20:45

Twilight rap...


Haha, den är en av de roligaste klipp jag har sett :D


Och jag vet att ni alla kommer älska den :D


Av Twiiliight - 20 december 2009 19:00

Detta skrev Rachelle Lefevre på sin twitter.


 


Och om jag inte har fel så är det hennes käraste hund, som har gott bort  


Rachelle är väldigt hjälpsam mot hemlösa hundar, och alla djur.

Så ledsen jag är :(

Stackars Rachelle

Av Twiiliight - 20 december 2009 15:45

En sak som är nog nu högst på min önskelista...New Moon choklad :D


Kanske vill jag ha en Edward-choklad eller kanske en Jacob ?? :)

 

 

Av Twiiliight - 20 december 2009 15:00

BooBoo Stewart kommer vara med i ett av avsnitten CSI Miami, i Januari :)


Ibland brukar jag titta på CSI Miami, och jag skulle älska att se BooBoo i ett av avsnitten.

Undrar vad han har gjort :D


 

Av Twiiliight - 20 december 2009 08:00

 

Av Twiiliight - 20 december 2009 07:30

You were right — I’m definitely fighting fate trying to keep you alive.

- Edward Cullen

Av Twiiliight - 19 december 2009 23:14

Hela dagen har jag varit slö, på grund av igårnatt.


Jag kom nyss på att idag är det tre månader sen jag skaffade denna bloggen :) Fast jag har haft den sen September, så det är fyra månader men man kan ju inte räkna första dagen som en månad :D


Jag är glad över att ha denna bloggen. Ni alla har varit fantastiska :)



Och sen den dagen jag skaffade denna bloggen har jag inte missat en enda dag med att blogga. Men det kommer jag göra nu.

Imorgon (20) ska jag resa till Spanien och jag kommer hem den 8:e Januari 2010.

Så god jul och gott nytt åt alla =)



Jag har lagt ut ett par styckna inlägg som kommer visas imorgon. Så ni har iallafall lite inlägg.

Men jag kommer inte kunna blogga varje dag.


Ha det bra alla.


Detta är sista inlägget för idag. Sov gott, och önska mig lycka till imorgon med flyget :D

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards