Twiiliight

Alla inlägg under januari 2010

Av Twiiliight - 25 januari 2010 22:06

Heejheej :) Nu tänkte jag säga godnatt. Jag ska plugga ett sista innan jag ska sova :) Jag hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg :)

Idag har varit en bra dag. Jag fick mitt halsband och bokmärke :) Och en bra dag på bloggen!


Sov gott alla :)


Missa inte:

Sundance Film Festival med Kristen Stewart, Dakota Fanning, Joan Jett&Cherie Currie. Och snygga bilder på Robert Pattinson :)


   

Av Twiiliight - 25 januari 2010 21:33

Popsugar har ett spel: Twilight eller New Moon.

Du får 50 bilder och där ska du trycka Twilight/New Moon.

Hur många bilder kunde du? Själv kunde jag 50/50.

När man har sett Twilight&New Moon hundrafemtio gånger så kan man  de :)


Tryck här för att komma till spelet.


 

                                   vs


Av Twiiliight - 25 januari 2010 21:30

 

Charlie Bewley (aka Demetri) fyller 29 år idag :)


Stort Grattis till dig Charlie :)

Av Twiiliight - 25 januari 2010 20:08

Summit Entertaimen skrev detta på Twitter:

Jag bara väntar till den första Eclipse trailern kommer ut :D

 

Av Twiiliight - 25 januari 2010 20:05

Nya stillbilder från Robert Pattinsons uppkommande film Remember me.

Och vilket jag längtar till den kommer ut! :)


Snygga stillbilder med Robert


Om du vill se flera bilder kan du trycka här!



     

Av Twiiliight - 25 januari 2010 19:58

Ny/gamla bilder på New Moon hunken Robert Pattinson under New Moon promo turen.

 Bilderna är tagna från Today Show när han hälsade på fansen. Det finns också en bild med Robert Pattinson och Matt Lauer.


Och jag måste säga, älska uttrycken. Och den bästa bilder på Robert är sista nör han kör "flörta lite&och kanske en liten kyss" uttryck :)


Här kan du titta på flera snygga bilder på Robert Pattinson!


         

Av Twiiliight - 25 januari 2010 19:39

Just Jaredhar rappoterat att Kellan inte kommer spela den kända krigaren i den omgjorda Conan The Barbarian. Rollen som Conan gick till Jason Momoa.

Men däriemot fick Kellan goda nyheter, Kellan kommer spela Mandy Moores man i den romantiska komidin Love, Wedding, Marriage!


 

Kellan Lutz har skrivt på att spela Mandy Moores man i den nya filmen Love, Wedding, Marriage.

RDen romantiska komedin spelar Mandy en äktenskaprådgivare soms föräldrar separeade efter många, många år tillsammans. Hon försöker att få de tillsammans, medan hennes äktenskap är på en tunn lina.


Grattis Kellan :) Det verkar som en rolig film, och så får man se den söta Kellan spela Mandys man ;)

Av Twiiliight - 25 januari 2010 19:30

JustJaredJr caught up with Sagan om ringen stjärnan Orlando Bloom under Sundance Film Festival.


Orlando Bloom pratade snabbt om blogga&Robert Pattinson

För bloggsfären, säger Orlando att han håller sig borta från det för att han läste för länge, länge sedan och han kunde inte fatta hur elakt det var.Herr

Bloom pratade gamla minnen om sin start i Hollywood och hur hans kändiskap exploderade efter sagan om ringen. Hur han fixade det? "Jag höll mig upptagen med arbete men nu, är det galet! Titta på den Robert

Pattinson. Stackars killen kan inte gå nånstans nu!"


 




Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards