Twiiliight

Alla inlägg under januari 2010

Av Twiiliight - 27 januari 2010 15:26

 

Av Twiiliight - 27 januari 2010 15:24

I was aware of the time slipping away so quickly, like the black road beneath us, and I was hideously afraid that I would never have another chance to be with him like this again — openly, the walls between us gone for once. His words hinted at an end, and I recoiled from the idea. I couldn’t waste one minute I had with him.

- Bella Swan

Av Twiiliight - 26 januari 2010 21:57

Heejheej.


Jag tror att jag ska säga god natt. Nu ska jag ta en snabb dusch sen plugga en liten stund sen sova. Jag är helt slut ikroppen.


Så jag får säga god natt, och imorgon kommer säkert vara en bättre dag, både i skolan och på bloggen! (:

Sov gott alla!!

Av Twiiliight - 26 januari 2010 21:40


Älskar du bara inte dem? Deras enskilda sätt att hjälpa de som är mindre lottade. Nästan alla från Twilight casten gör på sitt sett. Som ni såg i videon, och det är ju inte allt. Exempel Charlie Bewley (Demetri) sprang för Youths for Haiti i lördags, alla hjälper till och det är fantastisk, hur kan man inte älska de?

Dubbel tummen upp!!

Av Twiiliight - 26 januari 2010 21:33



MTV.com har en ny intervju med Kristen Stewart under Sundance Film Festival. Kristen, med hennes Eclipse cast Dakota Fanning, var på film festivalen för promnota/premiären av deras nya film Yhe Runaways. I intervjuen pratade de om Breaking Dawn och lilla Renesmee.


Här under så kan du läsa vad de pratade om!



"I don’t even know if it’s going to be one [film] or two, or who is directing it, or when it’s even going [to start]," she admitted. "I know that it’s going to go, but not when yet."


The most important issue facing Kristen’s character is the birth of Edward and Bella’s baby daughter Renesmee. In Stephenie Meyer’s novel, Renesmee’s birth is so graphic that Bella nearly dies but is ultimately converted into a vampire and saved by Edward. While the scene is currently unwritten as far as the "Breaking Dawn" script goes, Kristen is eager to learn how it will translate from book to film.


"I haven’t seen a script, but I’m not alone in really, really wondering how they’re going to handle that," she said.


As important as the birth scene itself is the baby that is born. Will Renesmee be played by an actual baby or will she be given the CGI treatment? It’s a tricky question that Kristen doesn’t have an easy answer for, but one thing is certain — Renesmee has to be adorable.


"Little Renesmee, she’s got to be cute,"said the actress. "She can’t just be this scary superhuman teeth baby!"

Av Twiiliight - 26 januari 2010 21:25

För nån dag sen skrev jag om Twilight gradik novellen. Här är flera bilder från novellen. Konstnären gjorde Bella&Taylor jättebra. Såg ni Taylors hästsvans? Jättefin. Åh jag skulle vilja ha en sån :)

Här kan du titta på flera bilder :)  : Entertainment Weekly

Och här kan du trycka för att läsa om Twilight grafik novellen! : Här!


       

Av Twiiliight - 26 januari 2010 21:18


Bring it on! Som jag har skrivit igår, vår kära monkey man Kellan Lutz fick inte rollen som Conan The Barbarian:( Men var inte ledsen. Eonline måste vara söta. Man kan gå in på Eonline.com , kan man gå in och rösta på om Kellan Lutz eller Jason Momoa skulle vinna armbrytning. :D Jag skulkle vilja se det :)

Själv så röstade jag på Kellan :)

Du kan trycka här för att gå vidare!



 

Av Twiiliight - 26 januari 2010 21:13

Jag vet inte vad ni tycker? men jag gillar de koreanska Twilight saga omslagen :)

Kan ni fatta hur mycket twilight har nått ens hjärta över hela världen? :D

Och vi har att tacka Stephenie Meyer!

Jag gillade New Moon, &Eclipse omslagen!!


       

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards