Twiiliight

Alla inlägg under januari 2010

Av Twiiliight - 31 januari 2010 13:25

MTV intervjuade Kristen Stewart på Sundance förra veckan om hennes uppkommande film  Welcome to the Rileys.  Kristen pratar om hennes karaktär som en strippare i Welcome to the Rileys

Kristenblir också frågad om Breaking Dawn. Hon säger att hon inte vet vem regissören kommer bli men det kommer hända. Kristen säger att hon skulle älska att jobba med Chris Weitz igen (New Moon regissör).



Av Twiiliight - 31 januari 2010 13:18

Billy Burke (aka Charlie Swan)var på Artists For Haiti Art Auction i Santa Monica, CA förra torsdag 28:e Januari.


Bra jobbat Billy!!! Jag älskar Twilight casten! :D


   

 

Av Twiiliight - 31 januari 2010 13:00

 

Ja, vi hade rätt! Det är Taylor Lautner som är LG och Orange Star Ambassador!


Jag skrev igår om att Taylor kanske är den nya Star Ambassador. Jag la upp en video med man fick inte se hans ansikte men man fattade att det var han :) Ni kan läsa om det här!


För hans nästa besök till Spanine, Taylor Lautner, den mest kända och snygga varulven, behöver hitta någon som han kan lita på att bli hans agent och ...träffa han i person! För att bli deras ambassador behöver du acceptera många utmaningar, koppla dig till ditt bredband och, stanna uppkopplad hela tiden. Är du upp för utmaningen?

For his next visit to Spain, Taylor Lautner, the most famous werewolf, needs to find someone to trust in so you can be his agent and. .. Meet him in person! To become their ambassador you need to accept many challenges, connecting your social network and, above all, stay connected at all times. Are you up to this challenge?


Åhh, jag vill möta Taylor Lautner :D

Av Twiiliight - 31 januari 2010 12:50

Crepsulo Meyer  har postat fyra olika New Moon DVD samla box som kommer säljas i Mexico efter 20:e Mars.


Den första boxen innehåller DVD Box singel, kort, certifikat & toto väska.


Den andra boxen innehåller DVD vox singel, kort, certifikat, New Moon armband & New Moon väska.


Den tredje innehåller DVD box singel, kort, certifikat, New Moon armband&keps.


Den fjärde innehåller DVD box singel, kort, certifikat, New Moon armband & T-shirt med New Moon.


Är inte det coolt? Jag skulle vilja ha alla!! :D


       

Av Twiiliight - 31 januari 2010 12:45

 

Av Twiiliight - 31 januari 2010 12:44

You do smell nice, I never noticed before.

- Alice Cullen

Av Twiiliight - 30 januari 2010 22:44

heejheej:D


Nu ska jag säga en tidig natt här på bloggen. Jag ska titta på en film och bara sova :) Jag blev jättetrött från igår. Haha, Men jag hoppas att alla har haft det bra idag, jag har :D Sov gott alla!

Av Twiiliight - 30 januari 2010 21:20

Entertainment Tonight har en försmak av deras Måndag show av Kristen Stewart på omslaget av Mars nummer av Vanity Fairs Hollywood Edition med Abbie Cornish, Carey Mulligan, Amanda Seyfield, Rebecca Hall, Mia Wasikowska och Emma Stone.


Ett snabbt klipp + två bilder som är lite sudiga.

Men jag kan inte längtar tills bilderna kommer ut :D



   

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards