Twiiliight

Alla inlägg under januari 2010

Av Twiiliight - 29 januari 2010 19:31

Heeejheej :)


Jag vet att jag inte la ut nått inlägg under dagen. Det var för att jag var med min kompis. Vi satt och tittade på roliga klipp :)

Sen stack vi till träningen, för att jag skulle hålla en träning bara för kvinnor, en (nästan) 15 årig tjej håller träningen för 35+ :) Det var roligt :)


Sen nu håller vi på att förbreda oss. Duscha,äta  etc. Vi ska ut på en fest, ett ställe som 14-17 åriga för gå på ;) Så jag kan inte lägga ut nått mer, jag kommer hem efter 01.00 Och jag kommer säkert sova länge imorgon :)


Så ha en bra fredag alla :D Ha det bra!


Men bara så att ni vet, Edward kommer alltid vara i mina tankar :D

Av Twiiliight - 29 januari 2010 19:18

Den bästa bilden nånsin av Eclipse hettingen Alex Meraz (aka Paul) i förklädnad...som en kvinna! Alex tweetade denna bilden av hans själv igår.


Asså denna bilden...gör min dag. Jag satt och skrattade så mycket att jag nästan trillade av stolen.


Här har du Alex Meraz Twitter : Alex Meraz



 

Av Twiiliight - 29 januari 2010 19:16

Nya bilder på Volturi vakterna Charlie Bewley (aka Demetri) från en nyligen photoshoot.


Heeeet!!


       

Av Twiiliight - 29 januari 2010 19:11

Peter Facinelli (aka Dr Carlisle Cullen)  och Kellan Lutz (aka Emmett Cullen) var på Calvin Klein collectionen & Los Angeles Nomadic Division’s 1:a årliga firande för LA

Arts Monthly och Art Los Angeles Contemporary igår, 28:e Januari.

Ser ni Kellans kruliga hår...så snygg!! :D


   

Av Twiiliight - 29 januari 2010 16:27

 

Av Twiiliight - 29 januari 2010 16:26

Edward Cullen was leaning against the front door of the Volvo, three cars down from me, and staring intently in my direction.

- Bella Swan

Av Twiiliight - 28 januari 2010 22:07

Heejheej :)


Nu har jag kommit hem från träningen och ätit, och varit på bloggen lite. Men nu ska jag duscha sen sova. Imorgon har jag ett prov. Sov gott alla :)


Missa inte alla dagens inlägg :)

Av Twiiliight - 28 januari 2010 21:47

Kolla in denna ångande scenen från The Yellow Handkerchief. Här är lite info:


 Eddies karaktär Gordy förklarar att om Kristens Martine "Bara kysser (honom) en gång" kommer hans besatthet av henne " bara kommer försvinna" "Så det är en besatthet?" Martine frågar med en söt södra brytning. " Du rör mig och det försvinner?"

eck out this steamy scene fom  , here’s some info:


Så sööt brytning Kristen har i denna filmen :)


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards