Twiiliight

Alla inlägg under november 2009

Av Twiiliight - 25 november 2009 17:35


Edward’s only human, Bella. He’s going to react like any other boy.

- Angela Weber

Av Twiiliight - 24 november 2009 21:53

Heej alla, nu är det dax för lilla mig att gå sova. Har haft världens huvudvärk.

Så alla sov gott! Jag hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg.


SOV GOTT!!


Minne:


 

Av Twiiliight - 24 november 2009 21:43

Okey, detta får bli sista inlägget av dagen.

Jag mår inte alls bra, så jag måste sova lite, för att bli bättre:)


Sista inlägget är ett klipp på Robert Pattinson och Kristen Stewart på flygplatsen.


Och jag såg en kommentar på youtube som en person skrev, så skrev han/hon;


kristen is fucking bad ass. no one but her could pull off purple pants, yellow shoes and a growing out joan jett hair do. team kstew :]
robsten FTW!


Svenska:


Kristen är en sådan bad ass. Ingen kan fixa lila byxor, med gula skor och ett växande Joan Jett hår. Team KStew.

Robsten  FTW!



Av Twiiliight - 24 november 2009 21:37

Visste ni att Kristen Stewart gjorde en Porche reklam när hon var mindre??


- Dad, I missed the bus.


Av Twiiliight - 24 november 2009 21:27

Författarinan Stephenie Meyer har gjort världen bättre - med Twilight!!

Och om ni vill se hur hennes hus ser ut, har jag en bild. Det är inte The Cullens fina, vita hus men den är inte långt därifrån, :)

Hon har en pool, och som det ser ut som en tennisbana :D


 

Av Twiiliight - 24 november 2009 21:18

Taylor Lautner på Rolling Stone omslaget. Jag har inte bara bilder på omslaget utan snygga headshoot på honom :D

Min favorit bild är på Taylors magmuskler, och jag vet att jag inte är den enda :D

Bruka han åka på motorcyklar ??


 


 

             

Av Twiiliight - 24 november 2009 21:10

Innan idag, la jag utt nya still bilder på varulvarna, och nu har jag nya still bilder från vampyrerna av New Moon. The Cullens & Volturi :)

Och som bouns, två nya bilder på människorna/vargarna av New Moon. Harry Clearwater, Charlie Swan, Embry&Quil :)


            

Av Twiiliight - 24 november 2009 20:59

Anna Kedrick (aka Jessica), sågs på LAX flygplats.

Hov var väl på hem från nånstan efter har promotat New Moon :)

         

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards