Twiiliight

Alla inlägg under november 2009

Av Twiiliight - 28 november 2009 12:32

Heejheej, snart ska jag till stan med min mamma, ska se om jag hittar lite kläder :)

Så ni får ha det bra så länge, :)

Av Twiiliight - 28 november 2009 12:06

Nya bilder på Robert Pattinson från Japan :)



         

Av Twiiliight - 28 november 2009 11:26

Heejheej, jag har hittat en intervju med Jamie Campbell Bower som spelar Caius. Jag har översatt den till svenska, men jag tog bara lite av hela intervju, så om du vill läsa hela kan du tycka här


 


Har du sett Twilight innan?
Det har jag, ja. Jag ville faktisk vara med i den första filmen. Och jag läste manuset för den första och innan jag läste manuset hade jag läst alla böckerna. Så jag hade sett båda filmerna, läst manuserna och alla böckerna.


Så det är säkert att säga att du är ett fan?
Jag är deffintivit ett Twi-fan!


Är du glad att spela Caius?

Egentligen var jag på adution för rollen som Demetri i New Moon, och sen sa dom "Vi tycker att du passar mer som Caius" .Och jag sa, " väl, det är väldigt snällt av er, jag skulle älska att vara med och spela han". Och jag var medveten av karaktären, jag var medveten väldigt mycket hur starkt närvaron Volturi kommer ha i Breaking Dawn.



Är det något annat vi borde veta om Caius?
Hanhar inga krafter. Han är den enda från den blodiga Volturi som inte har några krafter. Gud vet varför, jag måste fråga Stephenie (Meyer) varför. Kanske han har kraften att ser ut som han står fyra centimeter till vänster än där var han står. det är den kraften jag skulle vilja att han ska ha.

Av Twiiliight - 28 november 2009 11:18

Alex Meraz (aka Paul) har nya heta photoshoot bilder.

Jag har några bilder, men om du vill se fler kan ni trycka här


Vad tycker ni? :)


     

Av Twiiliight - 28 november 2009 00:59

 

Av Twiiliight - 28 november 2009 00:58

I probably should have been used to that by now — but I wasn’t. I had a feeling Edward wasn’t the kind of person anyone got used to.

- Bella Swan

Av Twiiliight - 27 november 2009 23:25

Heej heej alla, idag har det varit seg på inlägg, det var inte alls mycket nyheter om Twilight saga mania. Men så är det ibland :)

Eftersom jag inte är trött, tänker jag nu titta på en film, så alla har det bra :)


Sov gott :)




P.s Mariette åkte ut ur idol.

Av Twiiliight - 27 november 2009 20:42

Ett nytt klipp med Peter Facinelli som var på Jimmy Kimmel Show i onsdagskväll för att promota New Moon. Då pratar dom om hans födelsedag, och hans fru Jennie Garth. Om hur hon överraskade Peter till hans födelsedag:)


Haha den är rolig.

-Like we have in LA, OJ.

=D



Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards